Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit Squadra Veloce 13/04 Sint-Truiden.


Vesp

Aanbevolen berichten

Kristoff, ikzelf ben van Koersel en wij verzamelen steeds aan de kerk van Heusden centrum om gezamelijk te rijden. Daar staat toch steeds gemiddeld een vespa of 6 te wachten om naar Stevoort te gaan. Afspraken volgen in het gastenboek van Squadra.

Groeten

Arne

Link naar reactie
hoelang is deze rit ongeveer?

grtz

De rit is ongeveer een 70km lang en verloopt over kleine "trage" wegen.

Zeer geschikt voor 50cc, onderweg is er ook nog een tankstation voorzien.

Je kan dit jaar op eigen tempo rijden. (volledig bepijld)

Link naar reactie

Vespaboy007

Hoe ga je binnendoor naar St Truiden rijden?

Of rij je over de autostrade?

Anders ik ook wel interesse...

Link naar reactie

Wij zijn er zondag normaal ook bij. Wij vertrekken vanuit Geel-Mol zo langs Averbode en dan naar Diest ... St-Truiden. Als er zijn uit de buurt die graag mee rijden op weg naar de rit pm me of mail me en dan spreken we af! Groeten en tot zondag.

Link naar reactie

BRON www.kmi.be 12/04/2008 13:45 uur

Weersverwachting voor morgen zondag

Eerst kan het nog wat regenen over het zuiden van het land. Elders is het overwegend droog met opklaringen. In de loop van de dag wordt het tijdelijk droger in het zuiden maar de kans op een bui blijft bestaan. Vooral over het westen van het land kunnen de buien wat intenser zijn met lokaal kans op een onweer. In de loop van de late namiddag en avond neemt de bewolking alweer toe vanaf het zuiden met vooral ten zuiden van Samber en Maas opnieuw toenemende regenkansen. De maxima schommelen rond 11 tot 12 graden in Vlaanderen en rond 9 graden in de Hoge Venen. Er staat een zwakke tot matige zuidwestenwind. Tegen de avond ruimt de wind over het westen naar het westen.

Het ziet er al weer heel wat beter uit ondertussen. Allemaal welkom in Sint Truiden uiteraard.

Link naar reactie
Echt niet hé, dat vervelende Belgisch weertje, straks kan ik nog in mijn zetelke naar Parijs Roubaix kijken ...

ik naar de MOTO GP in Estoril ( Go go go go !!!! Valentino Rossi )

Ik weet het echt niet wat ik zou doen, zou zeer graag naar Bloesemrit gaan, maar kijk een beetje de kat uit de boom wat het weer betreft, ga in elk geval mijne GTS maar eens opblinken.

Link naar reactie

Update van het weer 22.30 uur bron www.kmi.be

Weersverwachting voor morgen zondag

Morgen blijft het zuiden van het land gevoelig voor wolken en wat regen. Elders is het zeker in de voormiddag nog overwegend droog met opklaringen. In de loop van de dag neemt de kans op regen verder toe ten zuiden van Samber en Maas. Elders verwachten we buien maar ook soms wat zon. In het westen kan er een onweer losbarsten. De maxima schommelen rond 12 tot 15 graden in Vlaanderen en rond 9 graden in de Hoge Venen. Er staat een zwakke tot matige zuidwestenwind. Tegen de avond ruimt de wind over het westen naar het westen.

Met andere woorden, komen, regenkleding meebrengen (nog niet aandoen), genieten van een prachtige rit en u eens allemaal goed amuseren.

12.30 Grote Markt St Truiden. De Grote Markt is verkeersvrij, maar ENKEL Vespa's mogen er op!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...