Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Een vraag je voor jullie (voortzetting, gezever)


Bulldog

Aanbevolen berichten

@Cult: onbeschrijfelijk da wel ja, had deze morgen nog verkleumde pollekes.

Gelukkig mijn oude motohandschoenen (en broek) op zolder teruggevonden, 't was al véél beter deze morgen :-)

Behalve op't kruispunt van de Leuvensesteenweg in Nossegem... De onervarenheid sloeg toe: embrayage te rap gelost en teveel gas tegelijk. 15m op mijn achterwiel om dan terug te slaan en schoon om te vallen midden op 't kruispunt, voor 50 automobilisten. De schaamte was onbeschrijfelijk :-)

Gelukkig geen schade. Daarnet toch wijselijk een lange oefensessie gehouden voor vertrekken uit stilstand.

Link naar reactie
15m op mijn achterwiel

Ferm, is mij nog niet gelukt... ;-) En da voor een beginner.

Al een geluk dat je geen schade hebt.

En een oefensessie is nooit verkeerd.

En probeer ook eens noodstop te maken,

kwestie van de reactie van uw voor en achterrem te leren kennen.

Dit doe ik ook nog maandelijks.

Het rijden op zich is makkelijk.

Het reageren op onvoorziene situaties is een ander paar mouwen...

Link naar reactie

Mja moet zeggen , toen ik de px pas had , had ik ook nog geen gevoel genoeg met de koppeling.

aardoor ik ook vrij fel en regelmatig op 1 wiel vertrok en soms zelfs vrij cool geland :P

Mja de allereerste keren was idd bibberen , vooral omdat het niet de bedoeling was .

Nu na iets meer dan een jaar trek ik hem regelmatig gewild op 1 wiel , maar kan hem nooit houden , eens ik nr 2de moet schakelen hangt het voorwiel al terug 10cm boven de grond en land hem . Kzou het wel willen leren , maar niet tenkoste vd vespa :)

Mvg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...