Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rondrit Hasselt


pk 125

Aanbevolen berichten

Hoi ,

Ik ben, zoals ze op het forum zeggen, een newbie en zou graag de 26 juni meerijden in Hasselt.

Moet ik hiervoor lid zijn en/of inschrijven of gewoon om 13u naar de vismarkt komen?

Ik heb ook geen idee hoe zo'n rondrit in zijn werk gaat? Hoeveel kilometer? Wordt er snel gereden?

Groetjes

Link naar reactie

Gewoon daar naartoe komen! Als het voor een normale rondrit is, is dit zonder kosten. Als er eventueel wordt gevraagd om in te schrijven is dit meestal omdat er eten of iets dergelijks in of na de rondrit inbegrepen zit en hangt er meestal een tussenkomst van de kosten aan vast, maar dit is hier denk ik niet het geval.

grtz sidvespa

Link naar reactie

Awel,

voor de geïnteresseerden, gewoon komen op 26 juni 2005. We verzamelen in Hasselt omstreeks 13.15 uur en we vertrekken om 13.30 uur.

Ditmaal gaat de rit richting Noord Limburg met een stop halfweg op het terras van de Kluis in Achel.

Al diegenen die mee willen, van harte welkom. Als het even tof is als vorige keer, is succes verzekerd.

Ook ditmaal beschikken we voor de echte pechvogels over een bezemwagen, dus thuis geraken zal geen probleem zijn.

Kijk voor alle zekerheid toch nog maar eens naar wat sfeerbeelden op het weblog van Vesp, een aanrader.

Greetz

Link naar reactie

Juist gehoord dat het één programma, Fata Morgana naar Hasselt komt. Thema Hollywood. Nu weet ik niet hoe dat programma werkt, maar misschien kunnen jullie eens in beeld komen.

Zo'n tiental Vespa achter elkaar, mooi beeld :-)

Link naar reactie

Dag allemaal,

tijd te kort om jullie in het lang en het breed brieven te schrijven ditmaal. Vandaar dit bericht.

Indien het weer ons gunstig gezind is, trekken we er nog een keer op uit, 26/06/2005. Ook ditmaal verzamelen we

tussen 13.00 en 13.30 uur te Hasselt aan de Vismarkt. Vertrekken doen we om 13.30 uur.

De geplande rit gaat richting Noord Limburg en we houden halt, halfweg ter hoogte van de kluis in Achel.

Hou er toch maar rekening mee dat we een dikke 80 kilometer onder de wielen krijgen en dat bijtanken voor sommigen nodig zal zijn.

Een bezemwagen is ditmaal ook van de partij.

Wij hopen jullie allemaal opnieuw te kunnen verwelkomen in de beste omstandigheden.

Mochten jullie nog Vespa bezitters kennen die mee willen, neem ze maar op sleeptouw.

Tot dan en alvast bedankt,

Rudy

Link naar reactie

Hoi allemaal,

Dat 50 cc-ers zich absoluut niet laten afschrikken, er waren er bij de vorig rit ook enkelen bij, en wij zijn die onderweg absoluut niet kwijtgespeeld.

Wij hebben er toen geen straatrace van gemaakt en zijn dat ook nu absoluut niet van zin. Aangepaste snelheden en af en toe een strook dat wie wil, even kan doortrekken maar voor de rest is het de bedoeling dat we samen blijven hoor.

Tanken onderweg is geen probleem, voorzie jezelf in een busje tweetakt olie dan gaat de rest vanzelf.

Tot dan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...