Ga naar inhoud
Vespaforum.be

problem?


sammie

Aanbevolen berichten

Ik had gisteren ne platte band...vandaag wil ik die dus herstellen. Alles verloopt prima! Ik wil mijn band er terug onderplaatsen en vraag even hulp aan mijn knappe assistente ;-) met als gevolg de vespa gaat van de bierbak en recht op de overbrenging (ik weet eigenlijk ni hoe je dit moet noemen). Hij is net ni omgevallen want ik had hem vast. Nu de band staat er onder maar wanneer ik hem vooruit duw hoor je telkens bij volledige omwenteling van het wiel een klakje! Scheef getrokken?

Nu mijn vraag :

Wat kan dit zijn?

Best naar de garage?

Merci

Grts

sam

Link naar reactie
uw ventiel moet naat de kant van uw reservewiel wijzen. je kan altijd je bevallige assistente hem even laten voortduwen

Lap da wijst dus naar den andere kant! Ik had da bandje binnengesmeten bij de vulco...

Zou het geluidje daar van komen? Mijn assistente heeft nog niet kunnen duwen :D

Krijg je die velg gemakkelijk van de band...ik heb een poging gedaan maar was ni echt gelukt!

hahaha... ze zal blij zijn. ;-)

ze zal snel zijn :D

Link naar reactie
uw ventiel moet naat de kant van uw reservewiel wijzen. je kan altijd je bevallige assistente hem even laten voortduwen

Lap da wijst dus naar den andere kant! Ik had da bandje binnengesmeten bij de vulco...

Moet ge dan ni gewoon uwe velg er opnieuw afvijzen, omdraaien en er weer terug opzetten?

Of ben ik nu weer je reinste onzin aant uitkramen?

Link naar reactie

wel oppassen als ge Uw reservewiel eraf vijst dat ge ni de verkeerde moeren losdraait! Er zijn er dus die dat klaarspelen hé, en ge wilt ni weten hoe hard die moeren er dan afvliegen en hoe scheef dieje velg dan trekt. Daar moette natuurlijk al wel echt ne randdebiel voor zijn om zoiets te doen. ;-)

Link naar reactie
goe bezig manne,

normaal gezien idd gewoon volledige band met velg omdraaien.

tenzij natuurlijk dat den band verkeerd op de velg ligt... er sta normaal gezien een pijltje op den band in de richting dat hem moet draaien als ge rijdt...

ik zal het morgen is bekijken...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...