Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sito terug monteren


supervespa

Aanbevolen berichten

@Erix:

Die is inderdaad voor een 125cc. Trouwens, proficiat met je nieuwste aanwinst. Was ik ook voor geintereseerd.

grts,

Er waren precies veel gegadigden voor die GS van de Jules. ;-)

En binnenkort nog een Vespa smallframe aankopen om te racen en als het even kan een ducati hypermotard of een KTM supermoto (ben nog aant twijfelen)

Link naar reactie
ja ik zag zoeiets in je profiel. ik zou het wel weten hoor. Die Duc is in mijn ogen de knapste moto die je tegenwoordig kunt kopen.

Heeft Ex Scooterboy zo ook gene?

Yep. Ik ga eens een testrit maken met de zijne, als ik genoeg geld bijheb (dat was de voorwaarde die hij stelde) LOL ;-)

Link naar reactie

even terug on topic :-) ... die sito staat er terug op.

als je de bout waarmee de uitlaat aan de kader is vastgemaakt, losdraait, dan schuift hij dus heel vlotjes over de cilinder-uitgang. Liever dat dan er op te moeten beginnen kloppen natuurlijk.

wel miserie gehad, want eerst de draad van de moer kapotgedraaid ... nieuwe moer gaan halen, dan de bout zelf kapotgedraaid (in twee gebroken) ... nieuwe bout gaan halen ... enfin ... nieuwe bout en nieuwe moer, en 't spel hangt terug vast.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Welke uitlaat kan men aanraden voor onder een PX125?

Ik heb reeds op verschillende fora gelezen dat een Sito+ een redelijk vervelend lawaai maakt?

In welke mate kan de topsnelheid toenemen met het monteren van een nieuwe uitlaat?

Link naar reactie
Tot er bochten aan te pas kwamen, dan was het ineens een pak minder hé! :-)

ja ge snijdt ze schoon in... ik heb dan ook geen remmen hé... ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...