Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aankoop GTS 125


karinhaak

Aanbevolen berichten

Heb vandaag een bezoekje gebracht aan De Pauw in Gent en een proefritje gedaan met een GTS 125. Ritje is goe verlopen en zeer goede uitleg gekregen. Nog een beetje nagedacht en daarna toch besloten om een GTS 125 darknight bleu te kopen. Ik ben natuurlijk superblij en eind april ben ik de fiere eigenaar.

Dikke groetjes

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Heb vandaag een bezoekje gebracht aan De Pauw in Gent en een proefritje gedaan met een GTS 125. Ritje is goe verlopen en zeer goede uitleg gekregen. Nog een beetje nagedacht en daarna toch besloten om een GTS 125 darknight bleu te kopen. Ik ben natuurlijk superblij en eind april ben ik de fiere eigenaar.

Dikke groetjes

En?Heb je hem al?Misschien fotoke erbij.

Link naar reactie

Heb juist een kijkje genomen op vespa België maar de de franstalige. Ziet er heel anders uit en daar stond de GTS125 wel op.(via mijn vespa op de NL site heb ik hem ook gevonden) Er stonden ook foto's bij en 1 foto van de KM teller. Nu wat mij opviel is dat op de foto te zien is det er eveneens een digitaal scherm in verwerkt is daar waar nu de benzine en temperatuur meter staan.

De GTS125 die ik hier bij de dealer bekeken heb had gewoon de analoge wijzers.

Is dat digitaale scherm nu nieuw voor 2008?

Link naar reactie
Ik ben ook van plan om een GTS125 aan te kopen, alleens staat de 125 niet op de website van vespa België.

Weet iemand wat daarvan de richtprijs voor een nieuwe?

Is €3300. Als ik me niet vergis, dit zonder opties. Zijn natuurlijk tal van mogelijkheden: chromé baren voor en achter of bagagedrager vooraan. Wat ik je zeker kan aanraden is koffer achterop. Is gemakkelijk om zaken in te steken en voor passagiers achterop.Goede keuze, Laat de tegenstanders op het forum er maar over neuten. Is een leuke Vespa. Have fun

Link naar reactie

De nieuw prijs voor een vespa gts125 is 3999euro en staat wel op de webside van vespa belgie maar u moet zien bij gts en dan staat er rechts een kader (geel)met extra boven en daar staat selcteer model daar staat de gts 125 tussen.

Link naar reactie
Heb juist een kijkje genomen op vespa België maar de de franstalige. Ziet er heel anders uit en daar stond de GTS125 wel op.(via mijn vespa op de NL site heb ik hem ook gevonden) Er stonden ook foto's bij en 1 foto van de KM teller. Nu wat mij opviel is dat op de foto te zien is det er eveneens een digitaal scherm in verwerkt is daar waar nu de benzine en temperatuur meter staan.

De GTS125 die ik hier bij de dealer bekeken heb had gewoon de analoge wijzers.

Is dat digitaale scherm nu nieuw voor 2008?

Mijn GTS 125 is van 2008 en heeft gewoon analoge wijzers voor de benzine en de temperatuur.

De GTS 250 heeft een digitaal schermpje.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...