mjerome90 Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Ik las dit in de krant een week geleden en ik vind het fantastisch... http://www.hln.be/hln/nl/1328/Autosalon ... imer.dhtml Vele groetjes! Link naar reactie
B-MAN Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Inderdaad een leuk wagentje, maar mijn hart doet toch pijn als ik die 2cv zie verloren gaan. Jammer dat er niks overblijft van de ziel van 2 cv. Geef mij maar deze : site : http://www.kustombart.nl Ik wist niet dat er ook zoveel gecustomized werd in het 2cv wereldje. Deze kwam ik ook nog tegen op mijn zoektocht naar custom 2CV: Link naar reactie
EriX Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Dat begint hier meer en meer op een autoforum te lijken i.p.v. een vespaforum. Iedereen gebeten door het autosalonvirus bij gebrek aan het vespavirus ofzo? Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Staat op het autosalon. Niet bepaald om WAAUW te roepen. Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Als Le Patron binnen dit en twee jaar nog steeds te koop staat aan 5000 euro overweeg ik zeker om er eentje te kopen. Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 en wie gaat dan je pakket bouwen ?!? Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Sirjohnluke, you just crashed my dream Misleidende reclame ... Thanks Link naar reactie
Costes Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Joepie een auto met 600cc! Uiterlijk: ja, dat ziet er fijn uit (voor zomerdagen). Technisch: ja, dat ziet er fijn uit, voor de jaren 70. Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Geef mij dan dan toch maar terug een echte 2CV of nog liever een Mehari. Link naar reactie
stanman Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 bestaat al langer, ik heb jaren geleden al zo een 2cv gezien, geeft een sportster gevoel op een betaalbare manier Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Mijn schoonvader heeft bijna 30 jaar met een 2cv gereden. Tot over drie jaar dan maar weggedaan omdat de stukken wat te veel kostten.Die had een pakkendrager op het dak waarop een hele hoop gedragen werd.Vooral brandhout. Zelfs in mijn koffer van de stationwagen deed ik zoveel niet in. Link naar reactie
dries9260 Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Margaux , ik ga me een geitje kopen !!! Durf me niet na te doen ! OR DIE Link naar reactie
EriX Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 @ Dries Margaux is zelf al een geit dus waarom zou ze er één kopen? @ Margaux: grapje hé. :-) Link naar reactie
dries9260 Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 @ Erix welke geit dacht je dat ik ging kopen messchien... Link naar reactie
EriX Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 @ Erix welke geit dacht je dat ik ging kopen messchien... Een auto (geit) of een dier (geit)? Doet dat ertoe? De term geit in combinatie met Margaux was voor mij al voldoende om te reageren. Woehahahahahahaha :-) Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Nog geen dag na mijn comeback ben ik al het mikpunt van spot Het valt niet mee voor Margaux... Link naar reactie
EriX Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Nog geen dag na mijn comeback ben ik al het mikpunt van spotHet valt niet mee voor Margaux... Je wou toch terug wat meer actie op het forum. Het is ook nooit goed voor u hé. LOL En is allemaal maar met een lach en traan hoor. ;-) Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Ik weet niet of er meer actie moet zijn, ik ben hier al lang niet meer geweest.. Maar je weet wat ze zeggen; home is where the heart is... :-) Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2008 ik heb vannacht gedroomd dat ik de zaak van Le Patron binnenstapte Djeezes Link naar reactie
Ar Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 ik heb vannacht gedroomd dat ik de zaak van Le Patron binnenstapteDjeezes Een nachtmerrie dus... Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2008 Awel ja Ik was ergens in the middle of nowhere En de verkopers gaven me geen aandacht, ik denk dat ze zelfs geen Nederlands spraken Hmm, misschien was ik wel gewoon in Brussel =D Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Heb een e-mail gekregen van Kenny Butstraen, iemand van bij 'Le Patron', hij had deze discussie gelezen. Enkel om wat meningen recht te zetten post ik ze hier. Groetjes, Margaux Beste Margaux, Ik las met plezier de discussie op het Vespa forum en zag dat er spijtig genoeg toch wat misverstanden waren. Je kan heus wel een volledige Patron bouwen met 5000 euro onderdelen, zelfs minder maar dit is afhankelijk welke dingetjes je allemaal wil hebben en welke 2cv je hebt als basis. Er zijn bouwers die een goede 2cv hebben voor enkele 100’en euros met rotte kas en die ipv die te restaureren een Patron carrosserie opbouwen. De instrumenten en zetels bijvoorbeeld kun je nog altijd doorgebruiken van de 2cv en dan zit je misschien maar aan 4000 euro onderdelen. In dit geval moet je wel een klein beetje geluk hebben met de kwaliteit van het onderstel van de geit. Dit was eigenlijk het uitgangspunt van deze wagen, wij hebben veel liever dat de eigenaar zijn eigen Patron bouwt. Maar we zien dat veel bouwers altijd verder bouwen en de duurste onderdelen willen zoals bijv de spaakwielen e.d. Ook willen veel mensen gewoon vanaf het begin een splinternieuwe auto en is dus vanaf het chassis alles splinternieuw en loopt de prijs op. Zo worden meestal echte wrakken gezocht die bijna niet meer te restaureren zijn en wordt maar 5% originele stukken behouden. De meeste 2cv’s die wij gebruiken zijn dus meestal verloren als geit. Zo is het verschil in prijs tussen een volledige Patron in onderdelen, basis en full ops, geweldig groot door al die blinkende onderdeeltjes. Met vriendelijke groeten, Kenny Butstraen Le Patron Belgium Autobouw & Ing. Service Vaux sous Chevremontstraat 38 8970 Poperinge Gsm: 0486/92.13.85 www.lepatronbelgium.be info@lepatronbelgium.be Link naar reactie
coney T-town Geplaatst: 10 februari 2008 Delen Geplaatst: 10 februari 2008 Ok. Hoe komen ze er ook achter he. Zou er ook een vespa-freek bij lepatron belgium werken? Link naar reactie
Gette Geplaatst: 10 februari 2008 Delen Geplaatst: 10 februari 2008 Ok. Hoe komen ze er ook achter he. Zou er ook een vespa-freek bij lepatron belgium werken? Als je googled op "le patron" is dit topic de 12de link... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.