Ga naar inhoud
Vespaforum.be

heeft er iemand ervaring met een Scorpion uitlaat op een GT


wijlen vespista

Aanbevolen berichten

Nu een paar duizend kilometer gereden en 'tevreden'.

De uitlaat is een beetje luid in't stad, ik heb er geen probleem mee, en gezien jij met een Ducati rijdt ,zal je dar ook wel geen probleem mee hebben...

Er zijn verder geen aanpassingen gedaan bij mij, maar 't word aangeraden om de plastiek schort aan je zijkas onderaan wat bij te trimmen en de vering iets harder te zetten, want als je met een passagier zit, of in ene diepe put rijd, kan de top van de uitlaat tegen die zijschort zitten (Sorry voor de wazige foto).

Afb006.jpg

Qua vermogen kan ik er niet veel van zeggen ,want ik heb een jaar niet met mijn scooter gereden, er dan de uitlaat op gestoken, en dan pas terug gestart, dus ik kan geen echte 'voor' en 'na' vergelijking maken, en ik ken hier niemand in de buurt met een andere GT200 om te vergelijken, maar het 'buikgevoel' zegt iets meer koppel in het middenbereik, en een topsnelheid die ongeveer 3-5 km/u hoger ligt. Niets om over naar huis te schrijven dus, maar gezien de uitlaat de helft goedkoper is dan een originele en maar een derde weegt is hij dus zeker 6 keer zo goed!

Daarbij genomen dat hij klinkt als een Dax op steroïden en nooit gaat roesten is hij zeker een valabel alternatief als de originele uitlaat kapot geroest is, wat bij mij het geval was...

Link naar reactie

Mag em altijd eens komen proberen hoor als je in de buurt van Gent bent, of als ik de derde vrijdag van januari 'toevallig' in de buurt van antwerpen zou zijn, 'toevallig' in een café aan de dageraadplaats...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...