olivier Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 beste, ik heb namelijk een vraag: zou ik van een px150 een px50 kunnen maken daarmee bedoel ik een andere vespa motor die van de lx50 (4takt) endan daar dan die vitessen opplaatsen?? kzoek namelijk een nieuwe vespa met een old-lookstyle (liefst met vitessen) en liefst (4takt) maarja dit zal niet bestaan wssch kan iemand mij helpen thanks Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Of een paar jaar wachten en een px kopen. Of een oude 50 of pk kopen en motor laten reviseren. Kortom, er wat geld tegenaan gooien. Wat is er mis met 2takt ? Vitessen plaatsen op een lx motor lijkt me een heuse uitdaging, maar waarom zou je als er evengoed pk motoren bestaan ? Om 4takt te rijden en een nieuwe motor te hebben ? Vind ik nogal omslachtig, te weten dat je er waarschijnlijk toch maar 2 jaar mee rijdt. Link naar reactie
olivier Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 een 4takt is meer betrouwbaarder en het geluid is ook toffer vind ik maar zou dit lukken?? Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 "het geluid is ook toffer vind ik" BURN THE WITCH!!!!!!!! Link naar reactie
olivier Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 en 4takt is denk ik ook zuiniger alee het doet er niet toe grtz Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Buy an ET4 or a GT, the vespa GT with a PM pipe sounds like a DAX.* *BURN THE WITCH!!!! Link naar reactie
olivier Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 ik zoek gewoon een ouder brommer met versnellingen en 50cc en moet nieuw zijn of helemaal gerestaureerd en liefst 4takt maarja mag ook een stille 2takt zijn natuurlijk mijn budget is max 3400 euro mvg olivier Bericht bewerkt (13.06.2005 | 22:45) Link naar reactie
Gast Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 een oude brommer die nieuw moet zijn? een stille 2takt? een viertakt met versnellingen? goe bezig. soit, ge hebt dus de keuze tussen: - ET2: 50cc tweetakt, moderne look, automatic - ET4: 50cc, viertakt, moderne look, automatic - PK50 Automatica: 50cc, ouderwets, tweetakt, automatic en zo traag als een slak op zondag - PK50XL: 50cc, ouderwets, tweetakt, handvitessen Link naar reactie
GS 160 Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 of een vespa 50 zoals deze: Voor € 3400 heb je er al wel een hele mooie! hier de prijzen (kan natuurlijk niet hememaal kloppen é): vespa (schroot): € 300 zandstralen: € 100 LATEN uitblutsen/spuiten/lassen/...: € 600 nieuwe stukken (lichten, rubbers,...): € 200 motorrevisatie: € ? (weet ik niet, heb ik al altijd zelf gedaan) maar je kan er eigenlijk zoveel of zo weinig aan uitgeven als je zelf wilt Link naar reactie
Pieter V E Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Een budget van maximum 3400 euro????!!!! Voor een gast van 15 jaar????!!!! Machtig, echt machtig... Daar moet je toch al wat vakantiejobjes voor doen, hé. Nu, the sky is bijna the limit, want oude Vespa's kosten nog geen derde van die prijs en met de rest kan je er een kast van een getunede en gechromeerde motor insteken. ... en een Vespa een oude brommer noemen, tja, dat steekt toch een beetje, hoor ;-) Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Go dax! go dax! go dax! (sing it like the cheerleaders sing it in Starsky and Hutch) Link naar reactie
stanman Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 vindt ik dus dom, wilen rijden met een oldtimer, maar het zou net zo goed moeten zijn als en hedendaagse, ofwel rijd oldtimer, ofwel koop je een nieuw. Allee ieder zijn goesting Link naar reactie
designo Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 ze zijn er mee aan het spelen denk ik, ruikt naar ... HOAX. Link naar reactie
olivier Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 ja zoals die vespa 50 (maar die van die foto vind ik iets te kaal :s ) wil ik er eentje dat genre met een groote carénage percies hoeveel zou het kosten voor zo eentje helemaal perfect inorde te kopen?? of moet je persé een oud schroot kopen en zelf alles laten doen?? zouden jullie mij kunnen helpen met de samenstelling van mijn megabrom max 3400 euro moet je toch wel iets mee kunnen doen maar ik wil geeeeeeeeeeeeeen johnny car meer een tiptop inorde oldschool retro brom ps: stop met dat stom gedoe van dax en etc.. ik heb al laANG besloten geen dax te nemen grtz Bericht bewerkt (14.06.2005 | 11:52) Link naar reactie
stanman Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 met een grote carénage? alstublieft Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 you want a four stroke 50cc, old timer? With a vespa body? Why not just buy an LX?? there are no 4t 50cc old timer vespas. there are no vespa 50cc with "grote carénage" 3400euro is a LOT of cash for a vespa 50. Why not settle for an ordinary 50cc vespa and spnd the other 3000 on beer and cigarettes? a LOT more fun. for that amount of money you could fit a stereo system to your scooter with the sound of a harley playing in a loop so you could imagine you had a four stroke. you could also mould your "grote carénage" out of fiberglass and glue it on to the back of a 50! I would personally model it on the back end of sofia loren circa 1956, or Brigit Bardot in "and god created woman". You could put a big pair of tits on the front aswell. and still have change enough to have it painted in metalflake orange. the world is you lobster! Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 fucking A dude! Bericht bewerkt (14.06.2005 | 17:15) Link naar reactie
olivier Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 FUCKING CRAZY WANGSTER :) ik pak dan toch maar lekker de lx50 en wat laten chromen en stereo vind ik wat the johnny achtig kan je evengoed je mp3 opzetten grtz Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.