Ga naar inhoud
Vespaforum.be

elektrisch schema PK 125 S automatica


doubleV

Aanbevolen berichten

goede middag op deze (nu nog) zonnige zondag...

aangezien ik volgende week al eventjes bezig ben aan men vesp wil ik even van het moment gebruik maken om ook iets anders op te lossen: namelijk mijn remlicht achteraan.

vroeger brandde mijn remlicht ipv mijn gewoon licht, en dan soms allebei en nu mijn remlicht helemaal niet meer. enkel mijn gewon standlicht.

Heeft er soms iemand een elektrisch schema van een automatica?

ik heb op scooterhelp en op die PKXLautomatica pagina gekeken (http://home.versatel.nl/o.vanwilgenburg/index.html)

maar ik vind er dus geen die me kunnen voorthelpen, ik moet er 1 hebben ZONDER die rempedaal.

(heb men twee remmen links en rechts aan het stuur)

andere tips/ervaringen hierover ook altijd welkom

thx

Frederik

Link naar reactie

ik ben het eerst gaan kijken in mijn stuur en ben er niet wijzer uit geworden, waar ik aankon, zag ik niets verkeerds.

ik vraag me wel af hoe ik aan de hendel geraak (aan het binnenste einde van de remhendel moet toch ergens ook een kabel of een aan/uit systeem zitten die het signaal geeft om het licht te doen branden als ik rem.

Maar zo ver kan ik het niet ontmantelen met sleutel en schroevendraaier dus ik vraag me af hoe ik hier zou aankunnen.

Link naar reactie

als dit hetzelfde systeem is dan bij een ander vespa (pk, px, ...) zijn voorrem vind je op je gein (buitenkabel) na zo'n 10cm in je stuur een wit cilindervormig ding met 2 draadjes aan. Dit zorgt voor het contact. Als deze er niet zitten is het inderdaad een ander systeem

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...