Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pk50xl startproblemen


larscobbaut

Aanbevolen berichten

hier ben ik dus weer met een moeilijke vraag voor mezelf, voor andere wss eender simpel.

ik heb onlangs gepost dat men vespke wa tegepruttelde bij het starten en dat het na 5 min opgelost was.

dries had gepolst dat men bougie wel eens de oorzaak zou kunnen zijn en dat bleek dan ook het geval.

nu is dit toch een tijdje goeg gegaan tot 2 dagen geleden. hij pruttelde wat bij het starten en dacht van 'lap daar gaat'em weer'. dus ja volle gas open zetten en zien of het weggaat maar neen. heb vandaag zelf problemen gehad met starten. ik weet niet of dit een gevolg kan zijn van mijn probleem maar denk het wel.

iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

groeten lars

Link naar reactie
heb onlangs (kleine maand) een nieuwe carbu laten steken dus...

:-D

Mijn carbu was ook volledig nieuw maar de vespwa wou ook nie tmeer mee na een paaar keer en blijkbaar na een kuisbeurt starte de vespa weer als niets. Dus waarom eens niet proberen is een half uurtje werk en kan je de carbu , sproeiers etc al zeker uitsluiten.

Link naar reactie
heb onlangs (kleine maand) een nieuwe carbu laten steken dus...

:-D

Mijn carbu was ook volledig nieuw maar de vespwa wou ook nie tmeer mee na een paaar keer en blijkbaar na een kuisbeurt starte de vespa weer als niets. Dus waarom eens niet proberen is een half uurtje werk en kan je de carbu , sproeiers etc al zeker uitsluiten.

kzal eens zien of ik dit weekend wat tijd kan maken. maar zou het wel raar vinden zeker omdat het een nieuwe is.

greets

Link naar reactie

NEW UPDATE:

deze morgend, ni me al te veel probleempje naart schooleke gerede.

deze avond omstreeks half 15 kwam den deze uit school en juist voorbij het justitiepaleis (het nieuwe) viel hij stil aan het rode licht.

geprobeerd om te starten. doet niks, kwas men kas al aant opvreten.

paar minuutjes gewacht want had hem misschien verzopen, deed nog steeds niets.

dus ja... heb hem dan maar naar huis geduwd. was een mooie 9 km.

greets

Link naar reactie

hello,

Ik heb helemaal hetzelfde meegemaakt, na veel gevloek en geduw heb ik de carbu eens goed uitekuist, de tank vervangen en tot slot de bobijn vervangen en tzading ze reed terug alseen klokje... Dus vervang je bobijn ineens want je ziet niet direct of ze versleten is. En kijk dan ook of de draadjes nog in orde zijn want daar heb ik ook mee gesukkeld.

succes, Koenraad

Nog geinteresseerd in die valbaren?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...