Ga naar inhoud
Vespaforum.be

17 Nov: Strijdbijl begraven!


Gette

Aanbevolen berichten

De weersverwachtingen zijn gunstig voor komende zaterdag (17-11-2007), dus kunnen we een ritje gaan maken en gergens ten velde onze strijdbijlen begraven.

Uiteraard zullen we ook dan van de bloedbeker drinken om alles te vergeven.

Wie zin heeft om dus mee een ritje te maken, geeft me maar een seintje.

Gegroet Gerd

Link naar reactie

@ Gette

Dan moet je er wel voor zorgen dat je de mensen aanspreekt die ondertussen hebben afgehaakt op dit forum en de personen die voor de heibel hebben gezorgd. Anders gaat het niet veel zin hebben vrees ik, want dan is het weer een onderonsje zoals al zo dikwijls gebeurd. Dus René, Pascal en alle anderen contacteren die ruzie maakten en sinds gisteren wist TheFox me te vertellen dat hij er ook mee kapt vanwege al die zever (zal wel ja!).

Ik begraaf geen strijdbijlen want ik heb naar mijn gevoel nooit een strijbijl gehanteerd... en bloedbeker daar waag ik me al helemaal niet aan, wie weet wat voor ziektes dragen die allemaal mee die gasten. Woehahahahahaha, sorry kon het weeral niet laten. ;-)

Succes met de poging om die mensen bij elkaar te krijgen want het grootste deel van die mensen heb ik zelf nog nooit gezien op een ritje, treffen of meeting... Ben benieuwd

Link naar reactie

Bwa, eigenlijk heb ik gewoon zin om een ritje te gaan doen. (Ik zal ook nog wel een berichtje sturen naar de mensen, die even het forum hebben verlaten, en waar ik de mailadressen van heb)

Op mijn bijl hangt ook nog niet al te veel bloed, dus ze moet ook nog niet begraven worden.

En aangezien er in alle topics gezeverd word over zeveren vond ik dit een gepaste titel.

En ook wel met een kleine ondertoon, dat dit forum wel mensen bij elkaar brengt, en dat er nog steeds ritjes vauit het forum worden georganiseerd...

Maar met deze titel te kiezen, is dit topic misschien ook wel gedoemd om tot zever over te slaan ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...