Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Te betrouwen


DJ Blackdisque

Aanbevolen berichten

Wat denkt ge mannen is dit te betrouwen ?

http://www.kapaza.be/detail/896143/Vespa_125.html

mail van verkoper

hij is er nog maar staat al bij mijn broer voor op te maken k heb al enkele kleinigheden besteld zoals naftleiding,bougie...endergelijke.iedereen kapt erop af als hij niet draait dus dacht ik dan laat ik hem draaien zoveel kan er niet aan zijn.mijn jongere broer kent er alles van en heeft er al eentje opgemaakt voor hem zelf.heel zijn volledige motorrevisie koste hem maar 200e. dus meer als dat zal het zeker niet zijn. hij heefd voor die prijs een nieuw bobijn een nieuw vliegwiel nieuwe electriciteit,bougie ,naftleiding en nieuwe binnenas gestoken maar zoveelwerk is er niet aan de mijne meestal is da alles is opkuisen en nazien en met een beetje werk draait die wel.ik heb er gewoon de tijd niet voor ik heb zelf een harley davidson dus rijd ik daar vooral mee snap je.maar van de prijs doe ik niets meer af hij staat te koop voor 1000e ik doe er al bijna 200e af meer kan ik niet meer doen.als hij draait vraag ik ongeveer 2000e dan is hij zo weg dat weet ik.ale je ziet maar.alle papieren zijn erbij geen copies zoek maar das niet gemakkelijk om te vinden.als ik je een gouden raad mag geven koop er nooit 1 met gecopieerde papieren met stempel,die krijg je niet meer op de baan enkel kopen met originele papieren of roos formulier voor inschrijving.ik heb momenteel de beide met vriendelijke groeten

Link naar reactie

god, zo vermoeiend, mensen die ellenlange zinnen schrijven zonder punctuatie of kapitalen met als gevolg dat ik dat al niet meer zou lezen en dus niks. zou kopen van zo iemand maar ik als ze zou draaien zou ik nooit van z'n leven 2000 euro geven voor dat model in die staat en 1000 tja het is waard wat de zot ervoor geeft hè

Link naar reactie

Ik zou wel eens die vespa willen zien dat zijn jongere broer heeft opgemaakt en behouden.

Hoeveel zou die dan niet vragen als hijh deze mocht verkopen?

Gr nico

Link naar reactie

Over dewelke spreken we trouwens ? Bij zijn foto's toont hij twee verschillende Vespa's.

Vind de prijs aardig overdreven en niemand geeft 2000 euro voor een dergelijk type met juist een 'draaiende' motor. Voor dat geld koop je wel wat anders.

800 euro is nog steeds teveel. Je vind voor dat geld er wel eentje met 'draaiende' motor. Toch al iets.

En ja, komma's en punten zijn een zaligheid.

Link naar reactie

of het te betrouwen is dat weet ik ook niet ,maar het is zoals hierboven gezegd veel te duur.

Als iedreen is minder voor een vespa zou uitgeven zullen de prijzen mischien we dalen nu zijn er altijd die te veel betalen .

ik heb ook nog nooit meer aan een vespa uitgegeven als 500 euro

grtz sidvespa

Link naar reactie

Vind dat diene verkoper stevig kan zeiken en niet consquent is...

hij zegt dat ie m rijdende krijgt voor 200 euro extra kosten, maar als m dan rijdt wil ie er 2000 euro voor...duh...800 euro voor werkuren?!?

trouwens, wie wil er nu n vespa kopen van een harley rijder...werd ie door de mannen van zijn harley-club misschien uitgelachen met zijn scoot?!? trouwens ik zie het verband niet tussen "geen tijd hebben voor de vespa, aangezien ik met n Harley rijdt"...

bullshit...

en veel te veel geld...

NIET kopen dus luidt mijn advies...

[just an opinion, teddy]

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...