Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een T5 gekocht (Belg. gelijkvormigheidsattest) maar het roze formulier was zoek. Weet iemand hoe en waar ik het aan boord moet leggen om een nieuw te verkrijgen?

Onder mijnen andereren T5 zit ne simonini en ik vroeg mij af of ik de sproeier daarvoor ook moet aanpassen dus vergroten of verkleinen.

en heeft iemand een gedacht van welke maat.

Link naar reactie

Ik zit met hetzelfde, Leovinci uitlaat onder standaard T5, trekt goed in de eerste 3 vitesse maar in 4de houdt hij in. Sproeiers vervangen? Iemand een idee.

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Bij beide uitlaten moet de hoofdsproeier iets vergroot worden. Bij de Leo-Vinci uitlaat moet je zeker de ring uit de demper halen. Betekend demper eraf halen, het buisje wat je dan overhoudt eraf slijpen. Dan zie je een ringetje zitten die erop gelast is in het gat van de uitlaat. Die moet eruit en dan dat buisje weer vastlassen en demper erop zetten. Doe je dit niet dan is er grote kans op warmlopers op bijv. de snelweg.

Link naar reactie

Dank je wel voor deze toch wel nuttige tip.

Link naar reactie

Als je eerst gewoon het rose formulier invult en op stuurt dan krijg je gwoon alles terug met de vermelding en de vraag de gegevens van de vorige eigenaar te vermelden ook het plaatnr.Je zal ook een bewijs van verlies door de vorige eigenaar moeten laten aanvragen.Indien je dit eerst niet doet dan verspil je alleen maar tijd om je nummerplaat aan te vragen of in te schrijven.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...