Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw project: Lambretta


Doc

Aanbevolen berichten

Vandaag om 2 Lammy's geweest, 1 volledig en een tweede volledig gedemonteerd. Ze staan beiden al 40 jaar stil in een garage (laatst gebold in 1967).Op beide staat nog de Belgische nummerplaat (blauw met witte letters), allebei in redelijk goede staat.'k Weet weer wat doen deze winter.

lammyDoc.jpg

Link naar reactie

Doc,

Gaaf, en zo te zien in nog goede originele staat.

't stof er af en rijden maar, ge kunt desnoods in vrij zetten en duwen, geeft toch het gevoel dat ge aan 't rijden bent.

Nee alle gekheid op een stokje, goeie deal !

Ik hoop dat ik binnenkort ook iets hoor, ik sta vol ongeduld. Wip en Wap onderweg he, hahahaha, alletwee met ne Lammy, ne zijspan of ne vespa (inside joke).

Grtz en tot woensdag.

grtz

pewe

Link naar reactie

Doc,

Veel succes. Misschien kunnen we ervaringen uitwisselen, want ik begin ook aan een Lambretta LI ser 3. Gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch. Ik ben benieuwd hoe jij er aan gaat beginnen. Voor mij is het de eerste keer (voor een scooter toch).

Chris

Link naar reactie

Hey peter!

If that series two is in original paint then don't re-paint it!!!!! Original unrestored beauties like that are not so easy to find!

Excellent luck in finding them!

any advice or parts needed then give me a call.

John.

It has pinkers??

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Knappe dingen ...

Voor technische bijstand en eventuele vragen ivm de restauratie kan je altijd terecht op ons forum van Lambretta-club Belgium.

Graag helpen we je daar verder om deze dingen terug rijdende te krijgen ...

Als lid van LCB kan je trouwens korting krijgen op de onderdelen bij onze superdealers .

meer info op www.lambretta.be

Succes met de Lambretta-projecten ,

Erwin@lambretta.be

www.lambretta.be

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...