Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX Final Edition


Ar

Aanbevolen berichten

Als ik de tekst goed begrijp, zou er helemaal geen naar Belgie komen ???

Bij Legendsbike zou er 1 binnenkomen, die wordt uiteraard niet verkocht. Is trouwens te duur voor wat rommelaccessoires en een plaatje met Limited opschrift.

Grtz...Mike.

Link naar reactie

@Fastpx: en, een serienr binnen die 1000. DAT is toch wel iets waard, hé! Haha! Ze hebben dat in elk geval goed gezien, marketing-gewijs. De hype is hoog, productie gestopt, enkel 1000st, en maar een paar landen. Je zou voor minder 4000€ betalen. :-D En, ze zijn ook nog eens met 1 slag van hun stock-overschot bagagerekjes en andere handel vanaf! Knap! Respect! ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
@Fastpx: en, een serienr binnen die 1000. DAT is toch wel iets waard, hé! Haha! Ze hebben dat in elk geval goed gezien, marketing-gewijs. De hype is hoog, productie gestopt, enkel 1000st, en maar een paar landen. Je zou voor minder 4000€ betalen. :-D En, ze zijn ook nog eens met 1 slag van hun stock-overschot bagagerekjes en andere handel vanaf! Knap! Respect! ;-)

Groeten,

Peter.

lach, maar. Wedden dat ze uitverkocht zijn nog voor ze aan de produktie starten ?

Link naar reactie

Oe???? Lach maar???? Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?

Ik heb ECHT respect voor zo'n knappe marketing-actie!!! Dat zijn geen liefhebbers, hé. Das een firma met aandeelhouders die winst willen zien! Zo'n actie wil ik bedacht hebben, juiste moment, juiste actie, goeie prijs (firma-gewijs dus)!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Tja, de echte PX-janet zal binnenkort dus ook vergane glorie zijn... gerimpeld, grijs, en met wanhoop in z'n ogen en vuile handen proberend met alle middelen zijn ouwe, geliefde PX in rijdende staat te houden, wetende dat de wereld nooit meer hetzelfde zal zijn als vóór 2007... ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...