Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta en Vespa reportage op VTM deze avond rond 18 u!!!


lambrettafinder

Aanbevolen berichten

@Sam : toffe reportage man, nog meer van dat !!! Schoon machientjes, om van te duizelen !!

Het enige nadeel is dat ik nu serieus zit te balen om het feit dat ik een

paar jaar geleden mijn Lammy voor geen geld aan Greg (die je wel zult kennen)

verkocht heb. Maar ja, mijn Lammy-tijd zal nog wel (terug)komen zeker.

Sparen en sparen en ik kom wel eens af ! But when ...???

Bart

Link naar reactie

Aaah, ik had nog niet door dat het iemand zelf van het forum was... Da's pas afgang!

Mooi zo! Je hebt er wel zotveel staan. Ik vind de Lambretta's wel knap maar als het erop aankomt gaat mijn voorkeur toch naar de Vespa. Vergis ik me nu of lieten ze op het einde een faro basso zien?

Liefs, Margaux

Link naar reactie
@Gette Ik zal vanavond eens kijken of ik de reportage niet kan terugkijken via digitale TV. Doe mijn best om ze dan ook op te nemen.

Serge, hoe doe je dat??? Ben daar ook al mee bezig geweest, enkel afspelen en opnemen op video en dan video omzetten naar digitaal, kan ik. Heb ook al aan het rondneuzen geweest op de verschillende fora/forums(?) die hierover gaan, maar niks gevonden. Als jij een rechtstreekse oplossing hebt, please let me know!!! :-D

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
@Gette Ik zal vanavond eens kijken of ik de reportage niet kan terugkijken via digitale TV. Doe mijn best om ze dan ook op te nemen.

allez jong... 'Giaaani' in de kleerkast is toch zoo tof!!

lap he ik hem het ook ni gezien,

zijn hier echt geen mensen met telenet/belgacom video on demand en een pc met windows mediacenter?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...