Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Hi,

Normaal zou het een maand duren maar vrijdag kreeg ik al telefoon dat de 'langverwachte' aangekomen is. Ik wil hem zo snel mogelijk kunnen inrijden...

Wie weet hoe lang het duurt eer ik een plaat heb als ik de verzekeraar het papier laat opsturen naar DIV. Ik heb nl. weinig tijd om er zelf te gaan aanschuiven.

Weet iemand of ze het binnen bepaalde termijn moeten opsturen?

Thanks

Stefan

Link naar reactie

de makelaar kan enkel autoplaten online aanvragen.

voor motoplaten :

- je verzekeringsmakelaar vult de papieren in en stuurt ze op. Dan afwachten hoe snel de DIV je dossier afhandeld. Ik heb begin september een plaat aangevraagd en pas 2,1/2 week later eindelijk mijn plaat in de bus.

- met de papieren lans je makelaar rijden, die vult enkele velden in en kleeft een vignet en dan zelf naar de DIV. Dan heb je ze direct.

Zelf naar de DIV : (in het geval van Kontich) zorg dat je er 's morgen bent om 8:00 uur, dan stap je om 9u buiten met je plaat. Kom je om 8u30, dan stap je om 11u met veel geluk buiten.

Ik heb me laten vertellen dat je voor motoplaten niet altijd direct je nr-plaat meekrijgt. Enkel bepaalde dagen en enkel in de voormiddag. Maar dat heb ik van horen zeggen.

Link naar reactie

in gent en waarschijnlijk de andere kantoren ook, zit er op maan-,woens- en vrijfdagochtend iemand van de douane en komen alle probleemgevallen op ne hoop. De andere dagen en uren is het dus meestal heel wat rustiger als je er zelf om gaat.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...