Ga naar inhoud
Vespaforum.be

@Bolderik


TheFox

Aanbevolen berichten

Misschien moet deze topic dan toch maar een echte rol gaan vervullen. De topic ' Ode aan Schelmke' vertoond zeer tegen mijn zin in enige barstjes. Al dan niet ironisch bedoeld, kleine barstjes blijven barstjes. Goed bedoelde topics horen een goed einde te hebben. Voor de rest geen oeverloos gelul, dan wel in deze topic. De doorgang naar deze klaagmuur staat open. Weest welkom en sla elkaar de hersens in.

Doei ;)

Link naar reactie

Ik ben altijd voorstander om de boel te laten barsten! ;-)

Bij deze graag gedaan!

En hersenen inslaan kan ik als geen ander, mijn echte nickname is dan ook Erik de Viking vanwege mijn beserker gehalte van tijd tot tijd.

Link naar reactie
beste pieken paultje...ik doe zo m'n best maar sinds die bewuste avond is m'n bewondering voor u en alle noorderburen danig de hoogte ingeschoten !!!

HELP !!!

Om te helpen wil ik, bij gelegenheid, wel een verhaaltje of twee vertellen... over nederlanders!

Mind you, na vrijdag is het mij duidelijk geworden dat Pieken Paultje wel degelijk een reserve-belg is. Reserve-belgen zijn noorderburen mét klasse, cultuur én inhoud.

Euhm, misschien kunnen we daar zelf nog iets van leren... ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

beste pieken paultje...met een kasseisteen gooi je geen grote ogen , integendeel je gooit er een oog mee uit !!!

of je er ver mee komt..soms wel ja...even doorbijten en je hebt de aandacht...

met je bowlingbal echter kan het zijn dat je de aandacht verliest , iedereen loopt er maar achteraan , welliswaar op lange termijn met een ellips maar nooit met een directe verandering van koers of drastische rechtsommekeer !!!

moraal : wees geen kuddebeest maar durf af en toe eens te ageren ( ageren behoort fokske toe )

Link naar reactie

Bij een kuddebeest denk ik altijd aan schapen. En als ik aan schapen denk, denk ik aan pink floyd's LP 'animals': Bleeting and babbling I fell on his neck with a scream. He had a whole lotta terminal shock in his eyes. That's what you get for pretending the rest are not real... Schapen zijn net mensen, of is het omgekeerd ?

Link naar reactie
als dat zo is dan is ons aller fokske een wolf in schapevacht en jij het roze lammetje en ik het zwarte schaap ... en krikske...

DE GEIT !!!

Nie verkeerd, eten voor drie dagen! En as we toch bezig zijn, ook een frakske en melk. Hoewel ik nie goed weet wat ik met dat laatste moet aanvangen. 'T is nie eens gezond als je ouder bent dan twaalf. Kan je dat spul nie distilleren ofzo? ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...