Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ode Aan Schelmke


fastpx

Aanbevolen berichten

Wie is hier de grootsten bandiet met het meeste posts op het forum?

??? Wat heeft dat ermee te maken??? Ik ambeteer geen mensen, ik geef geen vervelende nicknames, etc... Weet ge wat: trouwt met schelmke want den laatste tijd komt ge daar wel héél goed mee overeen hé!

Ik ben de gastheer deze vrijdag dus past maar op hé of ge komt er niet in hé (Boogaloo)! LOL ;-)

Link naar reactie

Met wat ben je nu dan bezig Erix? En trouwen met Schelmke? Liever toch niet, alhoewel ne vent met bolhoed zegt me wel iets ;)

BTW ik antwoord ook met enige ironie. Misschien niet begrepen, maar de poging, zoals vele anderen mij voordoen, is er hé.

Link naar reactie

"het is pas goe als 't er over is " is een favoriete zin in m'n dagdagelijkse leventje...

raar en fijn hoe snel iets kan escaleren...dit topic is één van de vele voorbeelden ervan , alleen zoveel lof is echt teveel van het goede...

weet dat er in de veelheid van raadgevers iets goed tot stand kan komen en dat is door alle aanwezigen wel bewezen , bedankt dan ook voor de grote , speciale deligatie van overal...zonder dat geen impossante avond...

dit ruikt naar meer en velen zijn bereid samen iets groots tot stand te brengen...ik zie daar al naar uit...tot binnenkort !!!

NEN DIKKE MERCIE AAN ALLE LIEVEKES VAN T'VESPAFORUM.BE

Link naar reactie

En wees maar zeker dat die pot mayo der dan ook komt ze!!

Of moet ons aller schelmke deze keer een uitzondering maken, en de mayo vervangen door een stuk zeep????? hahaha

Link naar reactie

VESPAFORUM.BE

Huma Nitatis Per Seacula

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit essnem

iedereen kent wel de uitdrukk i ng “ daar hedde een punt “ ,en als ge er twee hebt dan krijgt ge ne pot mayonaise...zodoende HERO-DRIES en SPEEDRACER...hier hebt ge u potje !!!

JA,ik ben schelmke en JA, ik heb een grote mond maar ik maak wel m’n beloftes waar !!!!

Beste KATHY , alias foorteefje (nooit gedacht zulke woorden in m’n mond te nemen ), we kennen je allemaal als een innemende vrouw op het vespaforum.be en zie je hier nu staan...een prachtige imposante verschijning uit het gentse te samen met al je fans...incluis onze eigenste deurwaarder BOLDERIK...

Hij heeft je ,heel onschuldig, als winares aangeduid en zoals beloofd ,ziehier je prijs...

een dikke kus van iedereen aanwezig

je foto op groot formaat

een avond lang drinken,drinken,drinken

en de eeuwige vriendschap van het vespaforum...

datzelfde vespaforum is een speeltuin van volwassen kleuters (marginaal margeauke buiten beschouwing gelaten ) voor ,tijdens en na het werk met grote verslavingsverschijnselen...bedankt daarvoor JURGEN en DAVE !!!

zoals daar zijn..onze plaatselijke gerechtsdeurwaarder van het vespaforum...BOLDERIK...helemaal uit nederland naar hier gekomen MET een gele nummerplaat...je zou voor minder verlegen zijn..

als je weer begint met poezie zeg ik altijd “ weer een gemiste kans pieken paultje “,maar nu ben je meer dan welgekomen !!!

DODI , gebombardeerd tegen wil en dank tot huisfotograaf van het forum en terecht !!!

u foto is dan ook gekozen tot de allermooiste van de wereld...proficiat !!!

FOKSKE , ons fokske !!! het model dat de gedachte opperde nooit een mooie foto van hem gezien te hebben en ziedaar...bewonderingwaardig...het modellenbureau heeft ons al gecontacteerd !!!

ROADRUNNER , iedereen wil ons fokske maar jij bent diegene die hem dag en nacht bij je houd , knap !!

SPEEDRACER , de zachtmoedigste man van t’forum maar wel met een derty devils T-shirt...tssssssss...vandaar je cadeautje...

FOORAAPJE , dankzij jou is kathy zo een onwaarschijnlijk verschijning...dat verdient een presentje !

en dan ...

PX’N ZIJN VOOR JANETTEN ( toch die met een elektrische starter )

dus..FAST PX...trek zelf je conclusies , maar je bent wel de symphatiekste...en het snelste ketteke...

een liedesgeschenk voor u en u vrouwtje...

en als slot wil ik m’n bewonderaar bedanken...de man die me adoreert als geen ander...en er beloven mooie tijden aan te breken daar ie binnenkort ook thuis over internet zal beschikken..

ik citeer hem even...” Ik denk dat Schelm den bandiet het heeft over de rit van Wommelgem naar Werchter en terug... Maar tja, hij drukt zich altijd zo ongelukkig uit hé en als je hem dan live tegenkomt is het zo'n doetje/watje. Hij is zo lief dat je hem bijna zou doodknuffelen...

ERIX...merciekes maat !!!

Mannekes , mercie voor t’komen

bedankt VCantwerpen voor deze derde vrijdag van de maand...

bedankt VCgent voor de ondersteuning van kathy

bedankt dageraadplaats...

iedereen een drinkske tot het op is...

tjau

u dienaar

schelmke

.

Link naar reactie
"het is pas goe als 't er over is " is een favoriete zin in m'n dagdagelijkse leventje...

Tot nader order is dit in mijn woordenboek de omschrijving van kitch!

Bartje, we zullen, onder het nuttigen van een sapje, toch nog een paar lessen moeten inlassen, denk ik. Je dagdagelijkse leven zal je eeuwig dankbaar zijn!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...