Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spiegelbouten PX verwijderen


WatchOut

Aanbevolen berichten

IK zal eens afkomen is dat ook goed? Tegen de tijd dat ik dat hier heb uitgelegd zijn ze er allang af! Ciao

Toch een poging, kapje eraf halen en die uitsteeksels er gewoon uit schroeven (dacht ik toch, zou dat nog eens live moeten zien...)

Link naar reactie

Doordat ik helemaal achteraan in de rij stond toen ze de rechterhanden uitdeelden en nu voorzien ben van twee uitstekende linkerhanden ( zolang er niet dient geklust te worden dan toch ), heb ik dat karwij uiteraard laten doen door de verkoper van mijn PX. Ik hoorde hem toch ook zeggen dat dat meer en langer werk nodig had dan dat je op het eerst zicht zou zeggen.

Uiteraard is dat totaal geen vergelijk Erix versus mijnen handelaar. Het kan dus inderdaad best dat Erix dat op "een wip en een flik" geklaard heeft.

succes,

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

vandaag dan eindelijk spiegelbouten eraf gedaan was meer werk dan ik had verwacht beide handvaten moeten verwijderen kreeg de spiegelbouten anders niet los (verdikking onderaan en had wat schrik om door te wringen heb meestal wel pech met zo'n dingen) dus heb ik wijselijk alles gedemonteerd enkel wat pech gehad met startonderbreking die aan de ambreachehendel zit. Na een dik uur vloeken en sukkelen was alles terug gemonteerd en kon ik nog van het heerlijke weertje genieten

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...