Ga naar inhoud
Vespaforum.be

speedboy's 89


visser

Aanbevolen berichten

Hoi Dirk,

Flupkes en Lapkes zitten nu in club Vespazzi uit Tubize.

Als je bovenaan op deze pagina op "gebruikerslijst" klikt

en je tijpt "jimmyjazz" in dan kan je Hans laporte een email sturen.

Misschien zie ik hem morgen als hij meegaat naar Werchter voor de classic

scooterrit en speel ik hem je vraag door.

Flupke zal ik morgen niet zien want die heeft voor de zoveelste keer een blokkage met de Vespa gehad en blijkbaar gaat hij zich nu concentreren op het restaureren van zijn Lambretta. Ik vraag morgen aan onze voorzitster om zijn adres door te geven.

Groeten,

Bart

Link naar reactie

Idd Geert, dit was geen Speedboys-treffen en had daar niets mee te zien. Denk ook niet dat ik iets te zien heb met het verspreiden van deze foute info.

@Prince.Coxon: Informeer u correct alvorens foute info te verspeiden en zo eventueel conflicten te veroorzaken. Of stop met de tapijt op te roken!!

@Visser: Dirk... ...lang geleden, mij kent ge waarschijnlijk ni meer want 'k was de jongsten van den hoop en gij waart reeds weg waneer ik er officieel bij was. Als ge iets moet weten van iemand, heb bijna alle telefoonnummers en/of e-mail adressen van iedereen. In mijn profiel vind je mijn e-mail adres, stuur me maar jou telefoonnummer ofzo dan contacteren we mekaar wel.

Greetz...Mike.

Link naar reactie
Idd Geert, dit was geen Speedboys-treffen en had daar niets mee te zien. Denk ook niet dat ik iets te zien heb met het verspreiden van deze foute info.

@Prince.Coxon: Informeer u correct alvorens foute info te verspeiden en zo eventueel conflicten te veroorzaken. Of stop met de tapijt op te roken!!

@Visser: Dirk... ...lang geleden, mij kent ge waarschijnlijk ni meer want 'k was de jongsten van den hoop en gij waart reeds weg waneer ik er officieel bij was. Als ge iets moet weten van iemand, heb bijna alle telefoonnummers en/of e-mail adressen van iedereen. In mijn profiel vind je mijn e-mail adres, stuur me maar jou telefoonnummer ofzo dan contacteren we mekaar wel.

Greetz...Mike.

Man man man,

moet ik hier nu om lachen of dit serieus nemen ?

"Verspreiden van foute info" en "conflicten veroorzaken".

Het enige wat ik hier heb willen doen is een voor mij ongekend iemand

een beetje op de goede weg helpen.

In het vervolg zal ik mijn helpende kwaak houden en ik heb er al veel spijt van

dat ik jou de vraag van Visser doorgespeeld heb, ook al vroeg hij niet naar jou !

"Of stop met de tapijt op te roken !!" Die zin heb ik helemaal niet verstaan !

Och, laat vallen !

Mijn troost is dat ik Visser kunnen helpen heb !

Bart

Link naar reactie

beste prinske..ik ben trots op ... .. ""Of stop met de tapijt op te roken !!" Die zin heb ik helemaal niet verstaan !"...

en als je een ijzertang bij je hebt dan gaan snelle px z'n beentjes hééél snel stappen !!! (denk aan u prins albert , mike )

Link naar reactie

beste prinske , geloof het of niet maar de plaat is dankzij z'n goede verpakking goed ten huize Wuyts aangekomen..

één probleem...ik denk niet écht dat je weet wat je verkocht hebt ???

wat fast px betrefd...ik lach me daar een breuk mee hé , maar hij moet wel wat bijkomen,man,man wat een lijn dat ie heeft !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...