Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rit Classicscooter 16 sept 2007 (officieel bericht)


stanman

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vooraleerst ga ik me excuseren bij Jan Classic en Stanman en andere consoorten die deze rit mogelijk hebben gemaakt... ..

Ik ga namelijk het vermoedelijke, zeer zekere eindpunt van Jan's Classicscooterrit verklappen... ..

Vermits ik een manspersoon ben die geregeld eens iets verdere gelegen drankgelegenheden opzoekt dan diegenen in mijn wekelijkse habitat was ik vandaag sterk verwonderd om de "Glazen boterham" ( Werchter-city) vol met Vespa insignes te mogen begroeten. (tot in de pissijnen) Dit volkscafé is echt geweldig omgetoverd in een waardig Classic eindpunt! Waar haalt ne mens begot zoveel stickers...

Respect manne...

Ik kijk al meer dan een jaar uit om deze rit te mogen meemaken, maar ik vang ernaast!

Ten eerste is mijne GS nog steeds bij Jan aan een revalidatie bezig, ten tweede moet ik mijn mederondrit afschaffen met Honda Blackbird wegens hernia sinds donderdag en het 80 jarig feestje van een tante moet ik ook verplicht bijwonen...

Sjans da ik weet waar ik vanaf 16h mijnen hernia moet laten verzorgen met mengsels vanuit de tapkraan...

Mensen, veel plezier morgen op de classic rondrit!!!

Grtz, Vloebi.

Link naar reactie

de rit was gewoon fantastisch!

een groot eresaluut aan de baanbegeleiders die ons allen weer in veilige omstandigheden op de bestemming hebben gebracht!

en natuurlijk ook een extra eresalvo aan de organisatoren.

de beste, aangenaamste, meest landschappelijk verantwoorde, mooiste rit die we ooit gereden hebben!!!

na-genietgroeten Stino

Link naar reactie
Hola, efkes freine, Ik heb me wel meer dan eens afgevraagd of je als "wandelaar met kindjes" wel zo blij bent dat er plots 181 vespa's passeren op een onverhard wandelpad.

Walter

Ik ben het 100% met je eens, Ik kan er ook wel in komen, dat niet iedereed dat even tof vind. (ook al is het maar 1 keer op een jaar). Ik heb het me onderweg ook een paar keer afgevraagd.

Link naar reactie

Dat is 1 van de dingen waar de kop-moto oog voor had en die ik zo goed vond. Hij vertraagde regelmatig om wandelaars enz.. te vertellen dat er een zwerm Vespa's aankwam zodat ze niet plots met schrik zouden moeten opzij springen. Daar was dus blijkbaar wel degelijk over nagedacht.

Dat in acht genomen lijkt het mij dan ook geen groot ongemak of levensgroot probleem dat je namiddag-wandeling een 5-tal minuutjes onderbroken wordt door 180 Vespisten die ook hún hobby aan het beoefenen zijn.

Ik erger mij eerder dood aan de 5000 glanskonten die op een zondagmiddag te pas-en-te-onpas bij ons in de buurt met ongeziene arrogantie elke 5 minuten de straat onveilig maken tegen snelheden die niet meer verantwoord zijn en met een ongehoorde lak aan alle verkeersregels! Als dat maar 1 auto of 1 scooter zou zijn werd die zijn rijbewijs direkt afgepakt!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Iedereen stoort zich wel aan iets; persoonlijk wordt ik er misselijk van als ik 's zondags naar de bakker rijd en alle 5 meter moet stoppen voor coureurkes... De rit zondag was gewoon geweldig en reclameren na al het werk van Jan effenaf schandalig!

Iedereen die daar een ander gedacht over heeft... => HOOG TIJD om je Vespa te verkopen, want het heeft toch geen zin meer... Grtz, Tom

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...