Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa 125 VNB


vespa72

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Mag ik nogmaals een beroep doen op jullie expertise. In mijn zoektocht naar een betrouwbare én betaalbare vespa 125 VNB heb ik volgend exemplaar op het oog (zie onderstaande link):

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... &rd=1&rd=1

Volgens mij heeft een model van bouwjaar 1962 toch maar 3 vitessen?

Weten jullie misschien ergens anders een vergelijkbaar exemplaar te koop staan?

Nogmaals bedankt!!

Link naar reactie

Heb juist hetzelfde model, van 60 danwel. Inderdaad, normaal gezien heeft die 3 vitessen, maar als ik even naar de fotos kijk, lijkt me dit niet de originele motor te zijn...wat wel meer gebeurd, en dan kan de conversie naar 4 vitessen natuurlijk snel gemaakt zijn.

Link naar reactie

Ik heb ook een VNB3.

Normaal heeft dat maar 3 versnellingen.

Aan het chassis te zien is het wel degelijk een VNB3 (rond achteraan, met vierkant plaatje voor de nummerplaat).

De motor lijkt mij origineel, ik zie op het eerste gezicht niet wat er "anders" aan is dan bij de mijne (VNB3 heeft geen externe bobijn, die zit bij dit van binnen).

Mail eens naar de verkoper om te vragen hoe het zit. Volgens mij is hij gewoon gemist.

Enne: wat bedoelt hij met "met papieren"? Het zullen wel geen Belgische zijn, dan zou hij wel gezegd hebben "ingeschreven in België", vermoed ik.

Op de foto's ziet de scooter er wel tiptop uit!

Link naar reactie

inderdaad een VNB heeft maar 3 vitessen, zo te zien is het blokje wel degelijk een VNB blok, ge kunt dit o.a. zien aan het feit dat er geen externe bobijn is m.a.w. bij deze modelen zit het bobijntje mee achter het vliegwiel, lijkt me een goede koop! wel tezien wat zijn verkoopprijs is, want ze vragen "ZOTTE" prijzen tegenwoordig, niet intrappen vespa72! groeten jan uit tienen (we zijn geburen!!)

Bericht bewerkt (15.05.2005 | 11:31)

Link naar reactie

aangezien er veel van geproduceerd zijn (dus geen zeldzaam type), lijkt mij 800 euro al een mooie prijs, ja ik weet het de vespa is weer in en ze vragen de gekste prijzen, maar dit wil niet zeggen dat je deze ook moet betalen! m.a.w. kijk goed rond en laat je niet leiden door je emoties om zo snel mogelijk een vespa in huis te willen hebben, geloof me er is keuze genoeg! bovendien lijkt me dit vespaatje italiaanse import wat dan weer de nodige problemen kan geven bij het inschrijven in belgie!! een goede tip, kijk eens op ebay duitsland, veel verschillende modellen en lagere prijzen, ook weer opletten dat het papierwerk OK is (zeker nodig is het "abmeldescheingung fur den fahrzeughalter" document), je moet hem dan wel gaan halen, maar het kan renderen (heb mijn T5 gekocht in munchen), groeten jan uit tienen

ps: houba001, vespafreak en geregeld forumbezoeker is van u dorp hoegaarden

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...