Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ben ik goed bezig?


janlanderloos

Aanbevolen berichten

Even alles op een rijtje zetten

MIjn vespa: lx50 4T

Momenteel aantal kilometers: 52

Ik rijdt iedere dag zo'n kwartiertje op de veldbaan hier vlakbij mijn thuis. De eerste kilometer rijd ik tot maximum 35 km/h

Daarna tot maximum 40-45 km/h

Ik ben ook al twee keertjes ofzo tot aan de maximum snelheid geweest om gewoon te kunnen zien hoe snel mijn wesp kan gaan

Kan het kwaad dat ik de eerste kilometer bij koude motor al bijna tot 35km/h ga?

Of dat ik al tot de maximum snelheid geweest ben?

hmm

groeten

onzekere

Link naar reactie

denk persoonlijk dat je hiermee niets verkeerd doet, wel opletten met doortrekken met koud motorblok, is nooit goed voor de mekaniek van je vespa, volg de instructies in je handleiding en het komt best wel inorde, jan

Link naar reactie

Beste mijnheer met de 250 met injectie moteur,

Prachtige bijdrage , blijkbaar zijn de meeste van uw reply alleen maar om aandacht te trekken, en meestal ook niet concreet als hulp bedoeld?

Heel straf voor iemand die nog maar 2 maanden actief op het foreum is.

Jan is begot just 16 a 17 jaar en heel blij en fier met zijn vespa, dit is blijkbaar zijn eerste vespa/brommer die hij heeft. Dus enig respect voor zijn ongerustheid of hij wel alles juist doet is wel op zijn plaats. Persoonlijk denk ik niet dat je veel mis kan doen met een 50 automaat, rij de motor goed warm en dan mag je wat aan zijn vel gaan, rij ook eens langer dan 15 min.

En niet te snel panikeren

groetjes

Link naar reactie

eerst wat boel maken en dan zijn bericht verwijderen.

Dit staat trouwens nu in mhr Mgent's profiel

"Aangezien dit profiel blijkbaar teveel aandacht naar zich toe trekt voor sommigen, besloten om te stoppen en alles te verwijderen."

http://www.vespaforum.be/forum/profile.php?id=1683

voor mij hoeft hij niet te stoppen, maar als je iemand die pas bezig is met zijn vespa zo een antwoord geeft mag je daar reactie op verwachten, wees dan ook man genoeg om daar tegen te kunnen.

Link naar reactie

Nee geen lange tenen en zeker niet de intentie om boel te komen maken, het enige wat ik schreef was om hem een beetje tegen zichzelf te beschermen. Als je vraagt hoe je je machine ideaal voorbereidt dan krijg je ook een antwoord in die zin. En ga ik niet schrijven doe maar jongske rij maar op trek alle registers open want een automatiekske kan daar tegen. Maar wat hier blijkbaar telt, is dat je hier al jaren moet rondhangen of al jaren een vespa moet hebben om een mening te formuleren het is hier deze week nog al aan de kaak gesteld. Want anders kan je geen bijdrage leveren. Dus goed als dat bericht niets bijdraagt tot de vraag dan wis ik het beter zodat niemand zich er nog moet aan storen. Iemand die me kent weet dat ik steeds de eerste zal zijn om iemand te helpen waar het kan, en dat ik zeker geen boelmaker ben. Alleen ik ben geen meeloper, geen kuddedier. Vandaar blijkbaar dat het aandacht trekt voor een "bleu" op twee wielen.

Link naar reactie

Komaan, Marc, controversiëel zijn maakt het leven leuk en spannend en jij kan daar best tegen. Gewoon antwoorden en verder nie van wakker liggen. Dit is geen forum voor watjes (hahaha!) en de meesten hier kunnen tegen een stootje! Dus daar moet je ook nie van wakker liggen. ;-)

En wat betreft dat "al jaren rondhangen" ben ik het type voorbeeld. Ik ben hier niet eens vijf maand en rij 4 maand ofzo met de Vespa en heb hier al de nodige veldslagen gehad! En als iemand zich daar aan stoort heeft hij, wat mij betreft, zelf een probleem. De enige die mij hier iets kan opdragen of verwijten is de baas/eigenaar. En hij is hier volgens mij de enige "evenwichtige". Arre, nog eens een bloemeke, of zoals Schelmke zou zeggen "een nageltje met hartvormig kussentje"! :-D

See you morgen!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...