Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Starten/uitzetten


janlanderloos

Aanbevolen berichten

Hey

Waarom zet je je scooter aan en dan uit en dan aan en.. Ik denk dat je eerst maar eens vier uur achter elkaar moet gaan rijden. Tenslotte is ook je Lx50 daar voor gemaakt. Laat je stethoscoop voor die gelegenheid even thuis. Leg je oor pas te luisteren op je Lx na thuiskomst, dan merk je dat ze tegen je praat. Geef haar dan ook tegelijk een kusje. Ieder mokkeltje maakt geluiden, dat hoort zo. Dat wil echter niet zeggen dat ze niet naar buiten kan met jou op haar ruggetje. Dus...

Veel rijplezier toegewenst.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie
Hey

Even een vraagje om te weten of het kwaad kan wanneer je je vespa lx50 aanzet en direct terug uit, dan weer aan... je weet wel...

groeten

Ne keer of twee drie is ni erg. Als ge dat blijft doen dan gaat je batterij wel leeg lopen hoor ... voor de rest kan hij daar tegen.

Link naar reactie

als ik eens zin heb om een toertje te doen hier in de tuin (op verharde weg uiteraard) voor zo'n vijf minuutjes. Kan gewoon nie wachten om er mee

de straat op te gaan. enja alleen de straat mag ik nog nie op,

dus moet ik wachte tot savonds als mijn pa thuis is van werk, dan kan die even meegaan moeste er flikke rondrijde..

groeten

Link naar reactie
Handig prog, DoubleV, kende ik nog niet! Txs!

Groeten,

Peter.

bestaat al jaren, maar de veranderingen/verbeteringen die ze aangebracht hebben zijn miniem, zodat het nog altijd zijn simpliciteit heeft behouden en niet commercieel is geworden ;-)

het is ook handig om ipv foto per foto ganse mappen met foto's te verkleinen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...