Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sprint van 67


Marcus

Aanbevolen berichten

hoy vespa-fans,

graag jullie opmerkingen of zo, we kunnen er maar slimmer van worden:

Den Herbie overweegt de aankoop van 'n Sprint van 67, 150cc, 2-takt, dubbel zadel, zwart met bruin leder, verder helemaal OK, aan 4400 euro. Is dat een goeie deal?

Geef jullie advies & bemerkingen.

Link naar reactie

Is de Vespa Italiaans, of komt hij uit Indonesië?

4400 euro is zowiso teveel voor een Vespa. Voor een volledig gerestaureerde Sprint zou ik niet meer dan 3000 betalen. Zeker niet. De vraag is dan nog of het exemplaar waarover je spreekt volledig gerestaureerd is?

Probeer eens een foto online te zetten, dan weten we al veel meer.

Link naar reactie

bedankt voor jullie info, mensen.

Den Herbie was duidelijk verliefd op dat machientje en heeft het gisteren gekocht. Ik ben vandaag even gaan kijken in de winkel, 't is schoon. Maar mijne PX is ook schoon, bijna even schoon

Dat hij er veel plezier mee moge beleven, en wij ook ...

Link naar reactie

Het ging er meer om dat als iemand 'verliefd' wordt zomaar opeens 4400,- neertelt voor een sprint. Met andere woorden, was hij maar verliefd geworden op mijn VNB.

Maar alle gekheid op een stokje, die VNB is absoluut geen 3600,- waard. ;)

Net zo min als een sprint 4400,- waard is.

Ik zal vanmiddag nog wel even foto's maken van dat ding.

Link naar reactie

Als ik het goed begrijp heeft hij 4400 gegeven voor die blauwe op de foto ?

als je na verloop van tijd tijdens het schuren van het frame merkt dat het van puur goud is, heeft hij een goede deal gedaan, blijkt het gewwonweg een stalen frame te zijn, was de helft van 4400 meer dan genoeg geweest

Link naar reactie

Hoho!

Die VNB is van mij en mijn reactie was meer in de trant van: "als je 4400,- uitgeeft voor een sprint, dan mag je mijn VNB wel kopen voor 3600,-". Met andere woorden, ze zijn het beide niet waard. Hij is dus ook niet verkocht en staat ook eigenlijk niet te koop.

Ook wel interessant; de aanschafprijs van de duurste scooter die daar nu staat was zover ik weet 1300,-. Dit was de TV175 3e serie.

En er staat oa 2x Li150 silver special, 2x Li150 3e serie, rally 200, ss180, 2x gs160 mk1, TV175 2e serie, primavera, Li 150 2e serie, SX200 in onderdelen, sprint veloce en nog een paar. Alles gekocht in de laatste vijf jaar. Het is dus nog wel degelijk mogelijk om leuke modellen voor niet al te veel geld te kopen.

Overigens niet allemaal van mij ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...