Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Site eindelijk terug online


stanman

Aanbevolen berichten

Toen ik terug kwam van mijn welverdiende vakantie zag ik tot mijn grote verbazing dat http://stanman.110mb.com offline was, deze gratis hosting vroeg plots 9$ voor de database te mogen behouden éénmalige kost.

Geen probleem dacht ik dokken die 9$ zodat ik toch terug online geraakte, ondertussen was het bijna 2 weken geleden dat ik gestort had, en de site had nog steeds een NO GO. Even boos mailtje gestuurd, want dat recht hebt je als je net heb afgedokt voor iets dat er nog altijd niet was, en voila site terug online.

Dus wie zich geroepen voelt mag zijn maschien met enige fierheid tussen de DIE HARD vespa users uploaden, om alzo te kunnen stoefen tegen vrienden en familie, dat u vespa mag pronken op de site van de beruchte en wel gekende STANMAN.

http://stanman.110mb.com/owners.php

Doe je dit niet, wordt stanman boos , en dat wil je toch niet meemaken, want het is bijna 16 september, en de kans is dan zeer groot dat je op de classicrit tegen het lijf loopt, als ik dan merk dat jou vespa niet op mijn site staat, ben ik genootzaakt u in de gracht te duwen, met een kracht waar een Tsunami papa tegen moet zeggen , uw vrouw en/of vriendin gaat u zelfs niet herkennen tijdens de lijkschouwing.

Dus zet je maschien er op, doe het niet voor mij, maar voor uw vrouw en/of vriendin, en voor uw gezondheid.

Stel je de dag voor dat je tegen je kleinzoon kan zeggen als hij trots zijn 50 special komt laten zien, " DE mijne stond ooit op de site van stanman"

met vriendelijke groeten

Uw trouwe dienaar

THE STANMAN.

Link naar reactie
Clash of THE Titans" :-D LOL

Welke Titans??? Ge denkt echt wel ineens dat ge de grote man bent hé ;-)

't is ni omdat ge één van de oudjes bent (in leeftijd wel te verstaan) dat je een titaan bent zenne LOL

Link naar reactie

@Erix: Het keyword was "THE"! Er is maar één Stanman en er is maar één Fox, maar, twee standvastige, niet altijd gelijklopende, meningen!. En als de ene op de andere kwaad zou worden dan zou dat vonken geven... :-D

Dus, THE Stanman niet kwaad maken en een fotoke trekken... ;-)

Groeten,

Peter.

PS: Moet ik trouwens nog doen, maar dat komt goed.

Link naar reactie

BTW Stanneman, wil je je website in je profiel ook eens aanpassen, anders moet ik altijd naar dit topic zitten zoeken om er op te geraken...er zijn hier ook mensen die graag CORRECTE profielen willen zien :P

En nog iets: op de site staat daar 'ergens' iets van "This vespa is owend by schelmke"...niet da da er iets toe doet, of nuttig is of enig belang heeft, maar volgens mij is het owned (jaja tschool is terug begonnen, dan is het mijn taak om fauten te verbeteren ;) ).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...