Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zon, makkadam en ne vespa named "rusty"...


singelee

Aanbevolen berichten

Vrijdag 24/08,

Dagje vrij. Doe de gordijnen open en volle zon. Dan maar alle afspraken laten vallen en een dagje gaan cruisen.

Als laatste een pitstopje gemaakt bij de ouders en ineens gekuist en wat foto's genomen...

26129865ml2.jpg

95156230gx0.jpg

71598303gz1.jpg

55978417fk8.jpg

32717697vg3.jpg

11fc5.jpg

13yc0.jpg

14ux4.jpg

Link naar reactie

@Bolderik, Dat zijn eigenlijk tegels in de gazon als padje, maar dat zie je bijna niet op die foto :-)

Die één foto van de roest zo langs onder, is er speciaal voor gedaan. De komende winter gaan we weten wat te doen. Al een geluk dat die even duurt.

Link naar reactie

Amaai, veel mede-mortselnaars hier blijkbaar :-)

mede door het niet zo goed weer zijn als verwacht, heb ik maar een idee gerealiseerd waar ik al even aan dacht. Just for the fun en de zomer. Van de winter gaat em toch uiteen.

spa0184wz7.jpg

spa0185rz9.jpg

Klein detail in de nummer :-), wie ziet het

spa0188rd7.jpg

Zijn wel gsm pics, ni zo goede kwaliteit dus

Link naar reactie

die lijnen kunt ge kopen in een autowinkel zo op een rol. Dat is eigelijk bedoeld om uw auto zo "auto 5" te tunen :-). Das is van motip. Heb dit gaan halen te kontich, naast de quick hebt ge zo een auto benodigdheden winkel. Ataf heeft da ook dacht ik. De deze zijn links 9 mm en rechts 6 mm. Koste voor de 2 € 7,xx

De sticker heb ik zelf gemaakt op de pc met illustrator. Heb deze heel goedkoop laten afdrukken in het shoppingcenter in Wijnegem in de pictureshop (5€)

Is wel op een witte achtergrond en moet ge nog wel uitknippen. De kwaliteit is wel niet zo fantastisch. Voor mij is het maar voor een maand of twee, daarmee. Indien het voor langer is, kunt ge dat best laten plotten in een "stickerwinkel" en kost dat idd iets van een € 40.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...