Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vitalski rules !!!


schelmke

Aanbevolen berichten

Heb Vitalski al een paar keer bezig gezien en die gast doet altijd hetzelfde (in de stijl zoals Brusselmans, kakken op alleman en weinig origineel), niks speciaals aan dus. Die kan beter eens een voorbeeld nemen aan de Nederlandse stand-up comedians of cabaretiers, das tenminste klasse en steeds vernieuwend! Die moeten niet perse 'platte praat' verkopen om goed te zijn wat je van Vital niet kan zeggen.

Vitalski is zo'n beetje voor theater wat VTM is voor televisie, platte kak dus!

Eindconclusie: Vitalski SUCKS bigtime!

Link naar reactie

Wel, zoals ik al zei, Vitalski is controversiëel. Voorstanders en tegenstanders. Maar, dat alleen al toont aan dat hij minstens eerlijk is en zich geen woorden in de mond laat leggen. Het "kakken op alleman" kan je natuurlijk ook uitleggen als je mening geven, no matter what, waar ik dan weer blij mee ben aangezien dat weer 1 hypochriet minder is die je voor de almachige euro meestal voor gelijk welk karretje kan spannen en iedereen, in veel gevallen onder luid applaus van de goegemeente, verteld wat ze willen horen, anything for a buck! Waardoor dus Vitalski integendeel zowat de tegenpool is van de platte kak van de VTM-kakkers!

Hij geeft zelf echter grif toe, vanmorgen nog, dat hij heel soms een poging waagt om een BV te worden en wat centen mee te pakken, maar dat loopt meestal niet goed af waardoor hij weer een robbertje kan vechten met de schandaalpers. Ook weer zoals hij zelf zegt, ipv mijnen bek te houden en die de aandacht te geven die ze verdienen, géén!

Maar goed, kga stoppen voor ik weer de aandacht van Jurgen trek ivm geen evenement en chitchat.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Peter

Ik ken Vitalski redelijk goed, privé van op café en zakelijk uit het culturele milieu want ik heb hem zelf al ankele malen geboekt. Ik kan u 1 ding zeggen: op podium doet hij misschien wel zijn ding maar in het echte leven is dat echt wel een 'loser' hoor. Die vent zie je ten eerste nooit nuchter (niet voor, tijdens en na optreden) en er komt altijd dezelfde praat uit. Zo van die typische pseudo intellectuele prietpraat. Maar tja ieder zijn meug hé. Ik weet alvast dat er véél beter talent rondloopt op deze aardkloot.

En dat je kakt op alleman tot daaraantoe nog, maar beledigen kan iedereen (das te simpel) maar opbouwende kritiek geven das pas de kunst!

Maar goed iedereen zijn smaak hé.

Link naar reactie
Heb Vitalski al een paar keer bezig gezien en die gast doet altijd hetzelfde (in de stijl zoals Brusselmans, kakken op alleman en weinig origineel), niks speciaals aan dus. Die kan beter eens een voorbeeld nemen aan de Nederlandse stand-up comedians of cabaretiers, das tenminste klasse en steeds vernieuwend! Die moeten niet perse 'platte praat' verkopen om goed te zijn wat je van Vital niet kan zeggen.

Vitalski is zo'n beetje voor theater wat VTM is voor televisie, platte kak dus!

Eindconclusie: Vitalski SUCKS bigtime!

ik geef Erix gelijk!

Misschien eens een "Teeuweke" meepikken hier of daar?!

Link naar reactie
Heb Vitalski al een paar keer bezig gezien en die gast doet altijd hetzelfde (in de stijl zoals Brusselmans, kakken op alleman en weinig origineel), niks speciaals aan dus. Die kan beter eens een voorbeeld nemen aan de Nederlandse stand-up comedians of cabaretiers, das tenminste klasse en steeds vernieuwend! Die moeten niet perse 'platte praat' verkopen om goed te zijn wat je van Vital niet kan zeggen.

Vitalski is zo'n beetje voor theater wat VTM is voor televisie, platte kak dus!

Eindconclusie: Vitalski SUCKS bigtime!

ik geef Erix gelijk!

Misschien eens een "Teeuweke" meepikken hier of daar?!

... of Theo Maassen.. is ook altijd wel gieren én van een heel ander kaliber dan eender welke Belgische "cabaretier".

Link naar reactie
Heb Vitalski al een paar keer bezig gezien en die gast doet altijd hetzelfde (in de stijl zoals Brusselmans, kakken op alleman en weinig origineel), niks speciaals aan dus. Die kan beter eens een voorbeeld nemen aan de Nederlandse stand-up comedians of cabaretiers, das tenminste klasse en steeds vernieuwend! Die moeten niet perse 'platte praat' verkopen om goed te zijn wat je van Vital niet kan zeggen.

Vitalski is zo'n beetje voor theater wat VTM is voor televisie, platte kak dus!

Eindconclusie: Vitalski SUCKS bigtime!

Ik ben nederlander, en maar van weinig nederlandse cabaretiers gecharmeerd. Ook zij lopen te scoren over een ander z'n rug. Het is het cabaret van de hedendaagse cabaretier die bij gebrek aan fantasie scoort door het individu of een bevolkingsgroep bewust in de zeik te zetten. Over populisme gesproken ! Het gepeupel ziet graag een ander in de zeik gezet. Een goede cabaretier maakt zijn eigen programma en laat zich niet leiden door het grote publiek. Dat is wel wat er nu gebeurd. Door je als cabaretier te begeven in de mainstream ben je NIET origineel ! Je bent een sukkel als je de slaaf van je publiek wilt zijn.

AUB nu geen gezeik over vrijheid van meningsuiting en zo. Een doorgeschoten behoefte aan het practiseren van vrijheid van meningsuiting is als weinig kunstzinnig te beschouwen.

Link naar reactie

Ola mannekes! Goe lezen he! Ik heb het alleen over Vital gehad en heb nergens een vergelijking gemaakt met anderen. Op VTM na dan, maar dat is nergens een partij om rekening mee te houden, so what!

Als je dan toch gaat vergelijken, ben ik het met de meesten eens. En er zijn nog vele anderen, in Nederland maar zeker ook in België. Om dan Engeland ook zeker niet te vergeten, en dan niet de platgetreden paden, hé. Ik denk ook dat je Vitalski daar niet naast moet zetten. Dat is van een andere orde en wat zij doen is ook helemaal iets anders. Daar kan hij inderdaad niet aan. Maar das ook niet de bedoeling. Je moet ieder in zijn kader zien...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

hey fokske eerst dacht ik even "is die vos dan ook dat kuddebeest" wat moeilijk is als vos in een hoenderhok , maar nee het is inderdaad zoals je schreef , vergelijken is hier niet écht aan de orde..

wat me wel opviel en meteen de reden was van deze topic...er komen er telkens maar twee uit , u raad het al..ook deze keer weer pieken paultje en fokske !!!

maar dit geheel ter zijde natuurlijk...

Link naar reactie
wat me wel opviel en meteen de reden was van deze topic...er komen er telkens maar twee uit , u raad het al..ook deze keer weer pieken paultje en fokske !!!

maar dit geheel ter zijde natuurlijk...

GEEUW!

Link naar reactie
Al gehoord van Google of Wikipedia?

Oh jawel hoor, maar zelf daar lezend, snap ik de link tussen vespa en de persoon in kwestie niet...

Ik ook niet maar er zijn van die personen die vanalles posten om maar aandacht te krijgen zeker...

Link naar reactie
wat me wel opviel en meteen de reden was van deze topic...er komen er telkens maar twee uit , u raad het al..ook deze keer weer pieken paultje en fokske !!!

maar dit geheel ter zijde natuurlijk...

GEEUW!

Iemand zien geeuwen doet geeuwen. Wetenschappelijk is hiervoor een verklaring. Dus als je behoefte hebt om te geeuwen als je iemand ziet geeuwen, mag je geeuwen. Daar is niets verkeerds aan. De reden dat ik moet geeuwen als ik het woord geeuw lees is wèèr iets anders. Ook hiervoor is een verklaring. Als de lezer van mijn tekst nu nog niet aan het geeuwen is betekent het zoveel als dat de lezer niet normaal is. Immers, hij/zij had al lang aan het geeuwen moeten zijn.

Iemand behoefte om hierop te reageren ?

GEEUW !

Link naar reactie

"Iemand zien geeuwen doet geeuwen... "

er zit redelijk wat waarheid in deze quote beste pieken paultje,vandaar ik nog steeds niet aan het geeuwen ben geslagen.

dat komt natuurlijk dat ik vol verwachting uitkijk naar u ongetwijfeld boeiende verklaring hieromtrent...niet dat we anders verwachten van je...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...