Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voetsteunen PX 150


Rudi

Aanbevolen berichten

Hey , ik heb sinds vrijdag mijn px . Heb er de volledige chroomset op laten monteren maar heb toch een probleempje . Ik zou graag nog voetsteunen laten monteren maar denk niet dat het mogelijk is . Wou graag enkele foto's mee posten maar weet niet hoe ik dat moet doen .

Groeten,

Rudi

Link naar reactie

Uploaden via een website zoals Photobucket en dan de Image of HTML code copieren (ben niet zeker de welke)

PS: waarom denk je dat het niet zou lukken? die voetsteunen zijn toch geintegreerd met de valbaren?

Link naar reactie

Heb zelfde valbaren, ik had deze expliciet gevraagd maar ondertussen toch ook al ferm spijt van.

Dit zijn inderdaad valbaren zonder bijhorende voetsteunen.

Toch ben ik blij dat ze erop zitten, hebben de billen van mijn wespje al ferm verdedigd tegen het stoute asfalt!!!

Greetz, Staf

Link naar reactie

heb ook de chroomset en dus valbaren zonder voetsteunen... vooral lastig voor de duo trouwens!

En laten we maar zwijgen over de afwerking van de laatste px-en!!! (de mijne is van dec. 2006)

Mocht iemand andere oplossing kennen dan andere valbaren,laat het ons weten aub!

Groeten

PX-er

Link naar reactie

als oplossing voor de voetsteunen heb ik een zéér creatieve oplossing gevonden:

heb er zo van die voetsteuntjes voor op een fiets op gezet, zijn trouwens ook inklapbaar (heb er geen foto van, anders had ik er hem wel opgezet ...)

"Maar handig is soms wel anders"

Link naar reactie

Kijk anders eens bij SIP Scootershop en vul eens "Stootbeugel TRAVELLER PX / T5" in bij zoeken... Die hebben wel voetsteunen en passen zeker.

OPM: de voetruimte voor de bestuurder vermindert wel aanzienlijk!

Link naar reactie

@ Rudi

Ik heb nog voetsteunen, met bevestiginssysteem liggen die weg mogen. Mocht je interesse hebben mail me dan (zie profiel). Het zijn dezelfde die ik ook aan Sammie heb verkocht. Aan de voetsteunen is niets aan, want die stonden er niet op toen ik mijn accident heb gehad met oudjaar. Ik dacht dat die van jouw origineel van Piaggio zijn en hoekiger en een ander bevestigingssysteem hebben terwijl de mijn Duitse makelij zijn (beter chroom trouwens), maar ik denk wel dat je die voetsteunen kan combineren met jouw valbaren. Indien dit niet zo is dan neem ik ze uiteraard terug hé.

Hier het topic waar de voetsteunen bij de valbaren staan:

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=89053

Ciao

Link naar reactie

Bij onze valbaren zaten er voetsteunen bij, maar we hebben ze er vantussen gehaald omdat ik dit niet makkelijk vind als ik achterop zit. Blijkbaar zijn mijn benen iets te lang. Wij hebben trouwens ook niet de italiaanse chromé, maar diene andere die iets beter zou zijn (heb ik mij laten wijsmaken)

Link naar reactie

Ik heb ook de originele van vespa, zonder voetsteunen. Maar deze lijken me idd sowieso niet makkelijk als er een tweede achterop zit, want de voeten blijven tegen de benen van de bestuurder komen.

Heeft er iemand ervaring met dit: 00001139?

Voetsteunen passagier VIGANO

Het zijn van die steunen die op een of andere manier aan de onderkant van de bil wordt bevestigd. Heb dit nog niet veel gezien, maar het lijkt me wel een oplossing.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...