Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Euro Vespa Italia 2005


wijlen vespista

Aanbevolen berichten

Dat zie ik "misschien" wel eens zitten. Hangt een beetje af of ik verlof kan bekomen enz...

Hoe denk je er naar toe te rijden? ...op je Vespa, met je Monster, met de Vespa op een aanhangwagen... ?

Hou rekening dat het +/- zo een dikke 900 km ver is. (en ook nog eens terug)

Zelf rij ik met een nieuwe 125 LX, maar ik heb nog een motor R1150GS... gaat ietske sneller ;-) en er kan meer bagage mee. (ma da's gene Vespa :-( )

Oostenrijk is natuurlijk de moeite maar ga er niet naar toe voor het mooi weer hé! Dat kan er ferm regenen (spreek van ondervinding)

Moet er een tentje mee of op hotel, zimmerfrei, ...

Zijn er ook nog andere die ook zo zot zijn?

Link naar reactie

voor een hotel of zimmerfrei denk ik dat je al te laat zal zijn, en voor de inschrijvingen ook denk ik.

er zal ongeveer 2000 man aanwezig zijn en je moet lid zijn van een oficieel erkende vespa club, dus van de FIV.

ben sinds 1998 reeds 5 keer geweest dus weet waarover ik het heb.

grtz sidvespa

voor 2006 is dit wel nog te regelen denk ik.

Link naar reactie

ik ben gratis lid van de WCR . En geraak vlotjes binnen op eurovespa, liefst nog zonder te betalen. Van de FIV heb ik nog nooit gehoord?Heeft dat iets met vespa te maken ?

dit jaar gaan we ook , inschrijven kan nog steeds geen probleem.

heb nu een nieuwe moteur die rijdt op zonnecrème, dan moet ik maar één bus mee pakken voor alles.

Tot daar aan den toog !!!

Link naar reactie

ik d8 da het dit jaar terug in oostenrijk is. ik ga ni dees jaar. onze pa daarentegen die ga wel, zei hij doodleuk deze morgen.

ik zit me ne verhuis.

grtz sidvespa

PS lang geleden da we hier nog iets van a hebben gehoord of zijn de overwinningen van de ijzelkrieg naar het hoofd gestegen

Bericht bewerkt (07.05.2005 | 23:37)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...