Ga naar inhoud
Vespaforum.be

problemen


spiderman

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, ik zit et een probleem met mijn vespa special 50.

Wanneer ik van eerste naar tweede schakel gaat alles goed aar als ik dan volle gas opentrek in tweede, dan verzuipt hij. ik moet steeds zoeken tot ik de grens heb gevonden tussen niet teveel gas maar toch genoeg. ik geraak dus nooit in complete toeren, wanneer ik alles open trek valt hij stik. Ook in derde vitesse heb ik dit probleem, wanneer ik in derde zit geraak ik nooit in hoge toeren hij vertraagt steeds en valt uiteindelijk stil (volgens mij verzuipt hij dan elke keer)...

Kan iemand mij helpen?

(Ik kan enkel rijden met mijn choke open, indien deze gesloten is verzuipt hij evenwel...)

Help?

Samuel

Link naar reactie

Kdenk nie dat uw Vespatje verzuipt, klinkt eerder als valse lucht, als hij al aan het verzuipen is en je trekt je choke open dan zal em zeker nie beter rijden.

Als hij inderdaad valse lucht trekt dan zal hijalleen blijven rijden als je de choke uittrekt, en terug in de zak vallen 't moment dat je de choke lost.

Controleren of de carbu nog goe vast zit, of de manifold nog goe aansluit op de blok en eventueel een nieuwe dichting steken op de krukas achter het vliegwiel en de ontsteking...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...