Ga naar inhoud
Vespaforum.be

scootgraphics


krikke

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met het zelf aanbrengen van stripings die je bij bv. Scoot Graphics besteld?

Moet je hiervoor een bijzondere technische aanleg hebben? Of zou een, van twee linker handen voorzien, persoon als ikzelf die er netjes opgeplakt krijgen?

Ik kan dit uiteraard ook bij eender welk belettringsbedrijf laten doen, maar ik weet niet goed welk de budgetvrijndelijkste oplossing is.

grts,

chris

Link naar reactie

In deze topic kan je meer info vinden over het kleven van de stickers:

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=89692

Het beste is 'nat' kleven zodat je zoveel mogelijk de blaasjes eruit kan krijgen/duwen en eventueel nog verschuiven van de sticker indien dit nodig is.

Vermits je 2 linkerhanden hebt misschien als oefening eerst eens proberen op iets anders. ;-)

Link naar reactie
Laat maar weten waneer je kan langskomen met je Charleston Erik! En bedankt voor het aanbod. :-)

grts,

chris

Ik bedoelde dus niet om het uit te proberen op mijn PX hé maar gewoon op één of ander stuk metaal...

Link naar reactie

Krikke, het is heel gemakkelijk. Neem een plantenspuit met water en spuit de oppervlakte waar de sticker komt nat. Goed nat. Trek het beschermvlies van de sticker. Check dit eerst goed dat je de juiste kant aftrekt!!! Kleef de sticker waar die moet komen. Zolang het water eronder blijft, kan je nog wat schuiven of zelfs de sticker er nog aftrekken. ZIt die goed, neem dan een halfharde plastieken spatel en duw het water en eventuele blaasjes vanonder de sticker. Met droog doek alles wat droog wrijven, voorzichtig dat de sticker blijft zitten. Even wachten, of gewoon de volgende sticker aanbrengen. Na een paar minuten kan je het tweede beschermvel eraf trekken en klaar is kees. Zo'n spatel kan je ook bij scootgraphics kopen. Maar het kan ook met een plastiek latje of zo.

Link naar reactie

@Schelmke, ik heb niets tot weinig met two-tone, laat staan met tri-tone. Hoe meer tonen een scooter heeft, hoe meer hij uit de toon valt bij mij. Ik hou van simpel en dus erg veel van eentonige scooters. Van een witte of bleekbeige kleur ga ik al uit mijn dak ! Denk niet dat ik een grapje maak, het is echt zo :+/()[{]}

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...