Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voor degenen die het nog niet weten: 14 juli Gentse Feesten


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

mijn vraag wordt brutaal genegeerd..

daarom opnieuw: iemand van de kanten van brussel/vilvoorde

??

anders wordt het cheeren aan de start en de aankomst..

gij zijt toch van Gent dacht ik ?

Nu niet meer...

Link naar reactie

@pascal: mijn hartje ligt nog in Gent, maar mijn domicilie niet meer... maar tijdens de gentse feeste benk wel in de goot te vinde tss de duveltent en polépolé ;-) btw der gaan zo wa ideetjes de ronde om na de gentsefeesterit mee we die-harders de zaterdagavond wa door te zakke in tgentse.. :D

Link naar reactie

Leeft die dan nog???? "Family Stone" klonk vroeger al erg collectief grafzerkerig ;)

D.

Verrader !!! ;-)

Ik zit de ganse zaterdagavond op Blue Note, in de hoop dat Sly & The Family Stone NIET met een flauw afkooksel van zijn nummers of zo-stoned-als-iets speelt.

Als ik langs Pole Pole naar huis ga zal ik proberen niet op u te stappen LOL

Link naar reactie
Leeft die dan nog???? "Family Stone" klonk vroeger al erg collectief grafzerkerig ;)

D.

Yep, is eerste tournee in ruim 20 jaar ... zal ofwel historisch goed zijn, ofwel abominabel slecht (zoals Smokey Robinson 2 weken geleden blijkbaar vreselijk was ...). Maar niet gaan én dan moeten horen dat het fantastisch was zou ik mijzelf niet kunnen vergeven ... want één van de muzikale helden.

Link naar reactie

Hou ons op de hoogte, heb hier zelf ook nog ergens een plakske liggen van Sly van zo'n 30 jaar geleden :)

D.

Leeft die dan nog???? "Family Stone" klonk vroeger al erg collectief grafzerkerig ;)

D.

Yep, is eerste tournee in ruim 20 jaar ... zal ofwel historisch goed zijn, ofwel abominabel slecht (zoals Smokey Robinson 2 weken geleden blijkbaar vreselijk was ...). Maar niet gaan én dan moeten horen dat het fantastisch was zou ik mijzelf niet kunnen vergeven ... want één van de muzikale helden.

Link naar reactie

Aan de mannen en de vrouwen van VCG: Bedankt voor een Guinness-loze rit! :-D

Ondanks het voorgaande toch een leuk uitje gehad en "café De Reisduif" is...euhm...euhm.. tja, zonder woorden! ;-)

In augustus regelen we met een aantal van VCA een rit naar Speaker's Corner. En , Kaboo, dan moet die Guinness er eens eindelijk van komen, hé!

Pascal, bedankt voor de onbaatzuchtige finish! In Antwerpen staat voor jou altijd een pint koud!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Pascal, was Sly de moeite? In elk geval bedankt voor de aangeboden pint, dito voor je vrouwtje. Altijd welkom als je in Oostduinkerke bent. En diene kleine van je... Hij ziet daar een paar schone moksjes van de scouts lopen en hij zat al meteen 't eind van de straat. Als die ne keer 16 zal zijn... In de genen?

Aan VCG: bedankt voor 't wachten! Hele leuke dag!

Link naar reactie

@ Schelmke: Spannend? Valt best mee. Sharp as it should be, geen pattattezak aan m'n gat! 'k loop ook niet continu met een stijve, kan me voorstellen dat zo'n broeksje voor jou wel heel erg vervelend zou zijn...

Link naar reactie

beste motti...jij mag best wel weten dat ik voor "ruimte " ben en vandaar ook voor de pattattenzak !!!

erix-gewijs kies ik echter niet voor het shermanneke maar voor u paul smitheke , alleen na die rit dacht ik even aan u kruis en al dat opgedane zweet..waar steek je dat dan allemaal , dit maar om te zeggen hoe blij ik was met m'n luchtige aardappelonderbroek...

en wat die "stijve" betrefd...er was maar één messerschmitt !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...