Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Heeft iemand het electrisch schema van deVespa LX 50 - 50


dwynn

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, mijn brommer is nog maar 2 jaar en een beetje oud en nu op eens werkt de electrische starter niet meer, mijn remlicht en mijn pinkers niet meer. Het rare is dat mijn achterlicht en koplamp het wel doen... Er is echt niets aan te vinden...

Heeft iemand een electrisch schema voor mij van deze brommer? Alvast heel erg bedankt!!!

Link naar reactie

Ik vind het zelf ook niet direct ergens terug. Misschien kan je je vraag ook eens op dit forum stellen: http://www.modernvespa.com/forum/index.html

Daar zitten denk ik meer LX techneuten dan hier (sorry als ik een LXrijder van dit forum tegen de borst stoot hiermee, mochten zij je wel kunnen helpen op dit forum des te beter hé) :-)

Link naar reactie

Als dat een beetje is zoals de andere Vespa's moet je het probleem zoeken in je batterij circuit. Normaal staan koplamp en achterlicht op een andere kring die rechtstreeks van de stator voeding krijgt. Je pinkers, remlicht, claxon en uiteraard starter staan op de batterij. Deze wordt op haar beurt gevoed door een tweede (andere) kring van de stator. Voor zover dit al enig licht op je probleem kan werpen. :-D

Groeten,

Peter.

ps: graag een beetje info in je profiel. Txs!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...