Ga naar inhoud
Vespaforum.be

tips voor de ombouw van 125 naar 150 cc?


px125

Aanbevolen berichten

Wie heeft er tips voor een 125 om te bouwen naar 150 cc wil er alles samen zo een 300€ aan de motor uitgeven allee steekt niet op euro :-) maar als hij 100/u gaat zen ik content alle sugesties zijn welkom of heeft er iemand een 150 liggen met platines ?Allee alles is welkom

Thx

Link naar reactie

Hallolo. Kijk eens op www.sip-scootershop.com . Je kan een standaard piaggo 150cc cilinder kopen maar die krukas past niet denk ik. Het simpelste lijkt mij een DR 177cc , een 24mm carb en een sito plus uitlaat. +- 250€ en die dr is een goede touring cilinder die zeer lang meegaat en niet te veel zuipt, als hij goed gerodeerd en afgesteld is loopt hij 100-120 per uur. De malossi of polini gaat wat harder maar is niet zo fijn om lange afstanden te doen ( agressief / heel sportief)

Greetz

Link naar reactie

ik heb zo'n 177 cilinder (polini) en heb die bij worb5 op de rollen getest :

11.7 kw - 15.8PS

V-MAX 112.5km/h

0 tot 80km/h : 5.39sec.

sprint 200m. 9.90sec.

de motor was oorspronkelijk een 80cc,daarna opgelast voor de cilinder te kunnen zetten,gedremeld enz...en 30 mm koso carbu.en een sip performance uitlaat.

ik denk dat dat ongeveer het max.is dat je er kan uithalen...

(en voor hoelang is nog maar de vraag)

Domi.

Link naar reactie

't zal "ne juste" zijn.misschien wel 100km/u vol gas,maar het is nooit goed om het laatste uit uw blokje te halen,toch ni als ge er veel en lang plezier wilt aan beleven.(of ge moet graag sleutelen).

maar probeer 't eens,'t zal in elk geval een duidelijk verschil geven 125-177cc.

Domi.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...