Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mensen uit Geel en omstreken ?


jurgen

Aanbevolen berichten

Ik kreeg onderstaand bericht in mijn mailbox. Zijn er mensen geïnteresseerd om op 26 juni 05 de markt van Geel onveilig te maken ?? Shoot dan...

----------

Geachte

Via internet ben ik bij uw club terecht gekomen. Op 26 juni 2005 is er in

Geel het stadsfestival. Dit jaar staat deze in het teken van Italië en

VESPA rijders zouden daar wel heel goed bij passen.

Zou het mogelijk zijn dat jullie dan naar Geel konden komen en de Markt

hier onveilig maken!!!!!!!

Laat me eens wat weten, doe een voorstel, maar laat me in ieder geval iets

weten.

Vriendelijke groeten

hilde mangelschots

toerisme Geel

-----------------

Link naar reactie

ik rij met plezier naar de kust en de ganse kustlijn af van Knokke tot in Duinkerken, of in de Vlaamse Ardennen,

maar naar Geel is toch lichtjes anders :

- min. 6u (heen en terug),

- langs Vlaanderens lelijkste bebouwde kommen en lintbebouwing (allemaal secundaire wegen),

- mogelijk in de gietende regen ...

;-)

Bericht bewerkt (09.03.2005 | 13:17)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Geachte

Via internet ben ik bij uw club terecht gekomen. Op 26 juni 2005 is er in

Geel het stadsfestival. Dit jaar staat deze in het teken van Italië en

VESPA rijders zouden daar wel heel goed bij passen.

Zou het mogelijk zijn dat jullie dan naar Geel konden komen en de Markt

hier onveilig maken!!!!!!!

Laat me eens wat weten, doe een voorstel, maar laat me in ieder geval iets

weten.

Vriendelijke groeten

hilde mangelschots

toerisme Geel

wie heeft er interesse?

Hilde als je dit moest lezen; geef dan eens reactie op ons voorstel om een klein vatje in cafe de sport,

den Herman ziet da wel zitten denk ik.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hallo

hierbij zend ik jullie het programma voor het stadsfestival van zondag 26 juni in Geel. Ik heb geregeld dat er een gratis drankje zal voorzien worden.

Hopelijk kan ik jullie ontmoeten op 26 juni vanaf 14 uur, maar graag had ik geweten met hoeveel jullie zouden komen, misschien zou ik er dan nog wat te eten voor kunnen loskrijgen.

met heel vriendelijke groeten

hilde mangelschots

toerisme geel

014 57 09 52

PERSARTIKEL

STADSFESTIVAL – 26 JUNI 2005

Op zondag 26 juni is er weer het Stadsfestival te Geel. Optredens en amusement ten top met Italiaanse zangers, Italiaanse dansgroepen, Italiaanse vespa’s, Italiaanse auto’s, Italiaanse sfeer, Italiaanse…………

Op de Markt beginnen we met een optreden van de dansgroep Flink en Vroom.

Verschillende Vespa rijders hebben hun woord gegeven dat ze met z’n allen aanwezig zijn om de Italiaanse sfeer te verhogen, zouden we een record kunnen vestigen op 26 juni?

Daarna volgen BLUF die akoestisch optreden; een Geelse groep die we kennen en die het publiek ten volle kan opwarmen.

De Italiaanse delegatie volgt met een echte Italiaanse voorstelling.

Pilato zijn 3 Italiaanse muzikanten met gitaar, viool en mandoline

I Campagnoli is een Italiaanse volksdansgroep van 30 personen met 7 muzikanten die optreden met tamboerijnen.

De Hip Hop groep van de dansschool van Mol laat u genieten van hun internationale kunnen.

Ook in het Stadspark kan u deze groepen bekijken en u kunt er ook nog genieten van de Geelse amateur kunstenaars. Het Zeunt comite zorgt daar voor Zeunt met een Italiaans tintje

Om het echt Italiaans te maken zal Rafaelo de Italiaanse sterren van de hemel zingen en dan…..

is het de beurt aan u om met Felice je stembanden te smeren en Italiaanse area’s ten beste te geven.

Afgesloten wordt er zoals elk jaar met een geweldig vuurwerk

allen op post!!!!!!

meer info: Toerisme, hilde mangelschots, petra vercammen Markt 33, 2440 Geel tel 014 57 09 50

Bericht bewerkt (15.06.2005 | 21:11)

Link naar reactie

Hallo

hierbij zend ik u het programma voor het stadsfestival van zondag 26

juni. Ik heb geregeld dat er een gratis drankje zal voorzien worden.

Hopelijk kan ik jullie ontmoeten op 26 juni vanaf 14 uur, maar graag

had ik geweten met hoeveel jullie zouden komen, misschien zou ik er dan

nog wat te eten voor kunnen loskrijgen.

met heel vriendelijke groeten

hilde mangelschots

toerisme geel

014 57 09 52

Hilde Mangelschots [hilde.mangelschots@geel.be]

PERSARTIKEL

STADSFESTIVAL – 26 JUNI 2005

Op zondag 26 juni is er weer het Stadsfestival te Geel. Optredens en amusement ten top met Italiaanse zangers, Italiaanse dansgroepen, Italiaanse vespa’s, Italiaanse auto’s, Italiaanse sfeer, Italiaanse…………

Op de Markt beginnen we met een optreden van de dansgroep Flink en Vroom.

Verschillende Vespa rijders hebben hun woord gegeven dat ze met z’n allen aanwezig zijn om de Italiaanse sfeer te verhogen, zouden we een record kunnen vestigen op 26 juni?

Daarna volgen BLUF die akoestisch optreden; een Geelse groep die we kennen en die het publiek ten volle kan opwarmen.

De Italiaanse delegatie volgt met een echte Italiaanse voorstelling.

Pilato zijn 3 Italiaanse muzikanten met gitaar, viool en mandoline

I Campagnoli is een Italiaanse volksdansgroep van 30 personen met 7 muzikanten die optreden met tamboerijnen.

De Hip Hop groep van de dansschool van Mol laat u genieten van hun internationale kunnen.

Ook in het Stadspark kan u deze groepen bekijken en u kunt er ook nog genieten van de Geelse amateur kunstenaars. Het Zeunt comite zorgt daar voor Zeunt met een Italiaans tintje

Om het echt Italiaans te maken zal Rafaelo de Italiaanse sterren van de hemel zingen en dan…..

is het de beurt aan u om met Felice je stembanden te smeren en Italiaanse area’s ten beste te geven.

Afgesloten wordt er zoals elk jaar met een geweldig vuurwerk

allen op post!!!!!!

meer info: Toerisme, hilde mangelschots, petra vercammen Markt 33, 2440 Geel tel 014 57 09 50

Bericht bewerkt (22.06.2005 | 23:22)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...