Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw model vespa


bluevespa

Aanbevolen berichten

Vandaag een nieuw model van ons teergeliefd wespje ontdekt: De px-pocket. Moet wel zeggen, viel me wat tegen.

Acceleratie was noppes: met mijn raceverleden zien ze normaal gezien alleen maar mijn kontje, nu lukte het niet om ook maar iets in te halen, zelf niets de fietsers...

Draaicirkel viel mij ook wat tegen, en rechtdoor rijden lukte al helemaal niet naar behoren.

De remkabels trok ik zo door, na éénmaal is alles toe te moeten smijten hebben voor een amerikaan die voor me reed.

De elektriciteit liet het blijkbaar ook afweten, vreselijk gevaarlijk, zo in het schemerdonker...

De chroom op het miniwespje deed me ook vermoeden dat het om een curryproductie ging.

En dan de afzetterij van 1,5€ voor een testritje: daar zien ze me niet meer terug hoor.

Enkele sfeerbeelden...

IMAGE_145.jpg

IMAGE_146.jpg

IMAGE_147.jpg

IMAGE_148.jpg

Link naar reactie

Ik dacht dat je als volwassen persoon niet op zo'n kermisattractie voor kinderen mocht? Of kwam je dan zo kinderlijk over bij de uitbater van het kraam dat het wel kon? Woehahahahahahahaha, grapke hé Geert

Wel grappig om te zien ;-)

Link naar reactie

Mja of ik volwassen ben, das een rede tot discussie denk ik. Nee de madame van het kraam zag me afkomen op men wespje, dus liet ze me er met alle plezier opzitten...Foorwijven (niet slecht bedoeld) zijn vriendelijke mensen hoor, als je de moeite doet er tegen te praten.

Link naar reactie
Foorwijven (niet slecht bedoeld) zijn vriendelijke mensen hoor, als je de moeite doet er tegen te praten.

Dat kan ik beamen want fooraapje en foorteefje zijn héél sympathieke VCG vespisti!

Link naar reactie
Dat kan ik beamen want fooraapje en foorteefje zijn héél sympathieke VCG vespisti!

Erix,omdat ge zo aan't slijmen zijt,mag je eens gratis komen schieten bij mij en bij mijn madam mag je eens gaan dobbelstenen gooien en hopen dat ge dan 69 smijt hé ;-)))))

Link naar reactie

Kwil ook wel es komen schieten anders, ma mag ik dan menne beretta meenemen? Dan weet ik zeker dat ik iets raak...gisteren nog ne schonen beer gewonnen op de foor...de madame is weeral content, en menne portemonnee weeral wa leger :)

En wa is de prijs als je 69 gooit? Krijg je dan ons model Marjolein misschien mee naar huis?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...