Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rolling stones...iemand ???


schelmke

Aanbevolen berichten

k zit op het concert morgenavond - met groep collega's van op het werk. We gaan eerst met quads rijden in de bossen van Genval, en daarna zakken we af naar Werchter. We zijn dus herkenbaar aan de modder ;)

Dodi

Link naar reactie

Ge kunt pas binnen van 17uur en op het nieuws te horen is er 30km file en verschillende ongevallen. Ik ga met TW toch met de vespa naar daar zuh , mij hebben ze nie liggen . Kheb trouwens Privéparking gevonden 200m van de wei ;-)

Link naar reactie

Aahhhh da moe nog beginne!!

Tjaa.. kem iets teveel verdoving gekregen van mijne tandarts peis ik Zelfs mijn 1 hersencel is blijkbaar verdoofd!!! ;-)

Link naar reactie

HET CONCERT !!! wat moet ik daar nu van zeggen...mega -concept , het geluid was goed alsook het podium..en de belichting...

mick jagger STAAT er nog alijd meer wagellend en schuddend dan dertig janetten tesamen !!!

de nummers daar is niks aan veranderd , ze zijn nog steeds hetzelfde als destijds...

halverwege het concert zijn we naar huis gegaan maar dat kan aan ons gelegen hebben , ook wij worden wat ouder met iets minder groeven dan keith en ron..en je hebt snel zoiets van '..we hebben het nu wel gezien..."

wel een nieuwe zwarte mick jagger PX gezien beneden de centrumbrug aan het water bij de fietsstalling..den dodi misschien !!!

Link naar reactie

Nee, ik was met de fiets daar (geleend van collega die in Rotselaar centrum woont :) ).

Het concert zelf was buiten verwachting erg goed. Al heel veel concerten gezien, maar dit was wel een van de betere. Je zag zo dat de Stones er fun in hadden, en niet zomaar een setje speelden. Ook plezant dat een stuk van het podium de weide werd ingereden en de Stones op 5 meter van ons stonden te spelen, die rimpels vallen nog mee in t echt :)

En t decorum, ja, was af he. Mooie effecten.

D.

Link naar reactie
die rimpels vallen nog mee in t echt :)

voor de rimlpelkes zijn er tegenwoordig genoeg produkten op de markt om dit te verdoezelen hé en plastische chirurgie zal hen ook wel niet ongekend zijn zeker ;-)

Link naar reactie

Ja, Jagger is nooit echt een schone jongen geweest. Volgens mij heeft ie zelf Brian Jones in t zwembad geduwd omdat die er schoner voorkwam :). k Herinner mij in de jaren zeventig dat er bij een vriendin op haar kot zo'n reuze poster van Jagger op de deur hing. Vanuit het bed moest ik altijd naar dat smoelwerk kijken. Heel storend LOL.

D.

die rimpels vallen nog mee in t echt :)

voor de rimlpelkes zijn er tegenwoordig genoeg produkten op de markt om dit te verdoezelen hé en plastische chirurgie zal hen ook wel niet ongekend zijn zeker ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...