Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

jah ik weet het nogmaal eens zo'n vraag over invoeren

maar ik heb zitten zoeken en vindt niet direct een antwoord

ik wil een vespa kopen uit italie maar zonder papieren

naar het schijnt haden ze die toen nog niet want hij is van voor 1978 en pas in 1978 ging de italiaanse evenals de europese wetgeving aanpassingen doen omtrend het keuren van motorfietsen

voor die tijd werden de italiaanse motorfietsen altijd zonder kenteken papieren aan het buitenland verkocht !!

hoe doe ik dat nu voor intevoeren?

wat moet ik nu doen ???

Link naar reactie

Als ze van na 1975 zijn moeten ze gekeurd worden door Piaggio.Dus eventjes naar Nederland rijden en daar controleren ze de verlichting, chasisnmmer enz...

Daar krijg je een conformiteitssticker die je op je roze formulier kleeft alsook je gelijkvormigheidsattest.

Met je roze formulier ga je naar de DIV en daar krijg je je nummerplaat.

Veel succes.

Alex

PS. tis toch één >50cc hé?!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

50 cc zonder papieren is haalbaar maar vanaf je langs DIV moet zonder papieren ga je veel km en briefen mogen maken en versturen en bellen en weet ik veel wat in de hoop iets te krijgen, waar je lang niet zeker van bent dat je het gaat krijgen. Kleine kans zit er in dat je een gepikte scooter koopt die bij politie geseind staat en dan kan je er niets meer mee aanvangen denk ik.

Toch veel suc6 en zoals hierboven staat probeer eens via die Nl homolegatiedienst te paseren mischien geraak je zo een pak verder met die stickers om zo naar DIV te gaan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...