Ga naar inhoud
Vespaforum.be

curry en dinges


the666bbq

Aanbevolen berichten

hej gasten,

ik zal mijn eerste post maar in chit chat plaatsen, dat lijkt me het veiligste ;-)

vroeger kinesist, nu programmeur maar zeker zo actief in mijnen hof, ben ik op zoek naar een alternatief vervoermiddel naar het werk. Uit wat ik in Italië zag/zie rondbollen (binnen veertien dagen weer van dadde maar dit geheel ter zijde) hoef ik maar twee dingen te onthouden : vespa en aprilia (mojito custom). De goesting voor ne vespa gaat al langer mee en zit zeker dieper alleen zit het restaureren me zelf niet in de vingers. Ebay en kapaza waren zo wat mijn eerste bronnen om op zoek te gaan naar ne vespa - ebay goed en wel maar ge moet maar uitgaan van de beschrijvingen en uit wat ik hier gelezen heb is het altijd niet zo 'straight forward' om een buitenlands vespa te regulariseren...

ik zag ook een aantal 'winkels' die bijna tot nieuwstaat gerenoveerde vespas aanbieden aan spij(t)zige prijzen maar ik heb in dit forum ook al gezien dat er daar wel wat van de curry-shops tussenzitten; weer een ballon doorprikt dankuwel alhoewel wellicht alles beter dan curry-diarree...

kent er iemand dd-classics(.com) uit tessenderlo ? op dit moment vertrouw ik geen enkele vespa meer die schoon blinkt ;-) misschien moet ik maar eens tot in nieuwrode fietsen, een paar kilometer hiervandaan, waar daar zit blijkbaar wel een betrouwbare vespa-head...

nog betrouwbare bronnen die regelmatig degelijke machientjes staan hebben ? (heb hier ergens de stelling gelezen : waarom zelf importeren als er een aantal gasten zijn die regelmatig importeren...)

ciao tutti

Link naar reactie

ik wil hier voor niemand reklame maken, noch afbreken maar tijdens de customshow in Antwerpen stond DD classics er ook en een "leek" kwam me vragen of dit een goede keuze was.

Wel voor de prijs van zo'n aziatisch gerestaureerde scooter heb je bij lambrettafinder een toprestauratie (sprint, vnb,...)met een volledig gereviseerde

px motor eronder. Je hebt wel geen gladde verkoper en blinkende machines in een showroom, wel iemand die weet waarmee hij bezig is

Link naar reactie

als ik die 666 zie,dan moet ik zeker antwoorden :-)

als je niet ver van Classicscooter woont,loont het zeker de moeite om is te gaan kijken.een goede raad; bel of mail eerst efkes,dan is uw fietsuitstap ni voor niks geweest.

maar er zijn er nog met een hart voor vespa hoor,kijk maar is rond op't forum...

Domi.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...