Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lx 125 of gts 125....


cup

Aanbevolen berichten

Hangt zuiver af van je budget.

Als dat géén probleem is, zonder twijfel de GTS.

(Let wél op dat je met de GT carosserie te kampen krijgt met een kleine helmbak en das soms erg vervelend - er is plaats voor twee kleine demi-jet helmen maar een normale helm, zelfs Jet, gaat er niet in (bakjes één centimeter te weining doormeter).

En als de centen echt geen probleem inhouden, dan de 250. Eigenlijk zijn die extra 430 Eur relatief weining voor het verschil in motor dat je ervoor krijgt.

Link naar reactie

Hmmmmmmzzzz ...

QUOTE

Laten we zeggen, de GTS is geen chick-magnet...;)

UNQUOTE

Dus ben ik kansloos ...

The story of my life?

Eigenlijk zou je eens een proefritje moeten doen met beide modellen ... dan merk je zelf wel snel welke Wesp het meest geschikt voor je is ...

Ben er niettemin toch van overtuigd dat je de juiste keuze zal maken.

Veel succes!

Link naar reactie
LX-ke kopen en met het verschil in aankoopprijs een Malossieke 200 cc laten plaatsen...en bye bye GTS...

ben dus van zinne om me een lx lucca te halen,nog niks is zeker maar ik vind hem super int wit met da bruin zadelke...

die staat hier gewoon in een shop te wachten om gereden te worde :-)

en euhm,geef me eens wat info van da malossieke heb ik wel intresse in

Link naar reactie
...en waar ga je shoppen?

Profielke efkes invullen...

Info en ervaring over de Malossi kan je vinden op het Modern Vespa Forum : http://www.modernvespa.com/forum/index.html en wat andere LX prul op mijn blog : http://lx125.skynetblogs.be/

merci kerel ;-)

heb me dus een witte lx 125 gekocht, heb hem van zaterdag en al ferm wa plezier mee gehad.

rijd fijn.

maar op dat modern vespa forum kom ik toch niet echt weg... ?

Link naar reactie
merci kerel ;-)

heb me dus een witte lx 125 gekocht, heb hem van zaterdag en al ferm wa plezier mee gehad.

rijd fijn.

maar op dat modern vespa forum kom ik toch niet echt weg... ?

Eerst gewoon registreren en nadien inloggen...

Piece of cake

B.TW.: Efkes profiel invullen a.u.b. dan kunnen wij ook eens loeren van waar je bent ec...

Waar heb je ze nu gekocht?

Link naar reactie
merci kerel ;-)

heb me dus een witte lx 125 gekocht, heb hem van zaterdag en al ferm wa plezier mee gehad.

rijd fijn.

maar op dat modern vespa forum kom ik toch niet echt weg... ?

Eerst gewoon registreren en nadien inloggen...

Piece of cake

B.TW.: Efkes profiel invullen a.u.b. dan kunnen wij ook eens loeren van waar je bent ec...

Waar heb je ze nu gekocht?

ok zal me der eens een naam op maken ;-)

profiel is ook ingevuld... straks na men werk zal ik eens een foto'ke maken van de vespa dan zet ik die er ook bij.

ik heb hem hier bij ons in de scootershop gekocht.

hij was pas vardeler geworden van vespa, en direct zen eerste verkocht.

Link naar reactie

Ik zou een gts nemen als budget geen bezwaar is. Hij ziet er net zo goed uit als een lx en hij is comfortabeler naar mijn mening.

btw geen een van de twee zijn chic-magnets...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...