Ga naar inhoud
Vespaforum.be

et4 > px125


kokske

Aanbevolen berichten

jaja, de vespa microbe heeft me volledig te pakken, ik heb vandaag mijn et4 verkocht en heb mijn nieuwe px 125 besteld, 22 mei staat hij klaar...ik droom al weg bij de gedachte alleen al...dus hopelijk bestellen ze niet te veel feestjes meer op het werk(ben kok), zodat ik veel meetings mee kan doen!!groetjes aan allen van nen happy dude!

Link naar reactie

Ach, gelukkig zijn er nog onder ons die best wat ongemak kunnen verdragen voor iets leuks. Als we allemaal krakende proper op het steriele af zouden zijn, hadden we allemaal allergieën van hier tot ginder...

Indertijd was voor de echte die-hard Harley fans een stuk van de charme toch ook dat je pas en te onpas aan de kant kon staan met gereedschap in je hand, zo zijn ook de Vetfrakken ontstaan. Nu denken we daar met nostalgie aan terug... (allee, ik toch)

Neenee, geef mij ook maar dat onverwachte, smossen met olie, schakelen en soms mis-schakelen ;-) , en als het moet ook wat trager dan. En dat het nadelen zijn hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Voor mij alvast geen nadeel! Integendeel!

Succes en veel plezier met je PX!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

De mijne haalt nauwelijks 0km/uur. Met andere woorden, hij is er nog altijd niet :(

Had beter misschien toch geen witte besteld ;) Nu ja, wachttijd opgegeven was 1 maand. Maar als m er nie is op dag 31 (nog 9 te gaan) ga ik echt wel ambetant worden :)

D.

Link naar reactie
Px,px,px,px,px,px,... ... .trager vooruit gaan?

Sorry Mike, dat ging dan over de mijne zekerst...

En dus niet over Speedracer's "bond van snellen van dagen" die hij gaat oprichten om op circuit te gaan racen... ;-) LOL!

Groeten,

Peter.

@Dodi: heeft de snelheid dan met de kleur te maken??? In welke kleur moet ik mijne dan spuiten om mee op't circuit te kunnen? :-D

Link naar reactie
...Hieraan kan ik niets toevoegen wat mij zinniger lijkt !

Ik wel !

Vier keer moeten schakelen en tragen vooruitgaan is er al één...

Gesmos met olie is twee..

etc..etc...

Spreek voor uzelf hé Kristof, Ik schakel ook 4x en toch kan je mij niet bijhouden! En schakelen geeft tenminste nog net iets dat racegevoel. Gas open en verstand op nul is het gevoel bij de automaticskes Woehahahahahahahahaha

Ik verwacht me al aan een volgende inktvis LOL

Link naar reactie

kheb nu drie jaar met die et4 rondgereden zonder problemen,dus ik ga zeker niet zeggen dat de moderne vespa's minder zijn of zo,maar je kiest toch enigszins voor de charme,en dat is de reden dat ik voor die px heb gekozen...maar het is zeker niet zo da ik die et4 met plezier van de hand doe,kheb er veeeeel genot van gehad...dus ik kan er ook wel heel veel zinnigs over vertellen :-) en idd,ik ben niet de enigste zo blijkt...en t'is dan nog zo'n waanzinnig schoon kleurke,ze noemen het blauw,maar het heeft iets weg van blauwgroen,heb der eigenlijk helemaal nog niet veel gezien in die kleur,zwart blijft de meest verkochte volgens de verkoper!

greetz

Link naar reactie
...Spreek voor uzelf hé Kristof...Ik verwacht me al aan een volgende inktvis LOL

Dzjuu!!

Weer "den Erix" efkes uit mijn vizier gelaten...

Al een geluk dat het hier vrijdags markt is...

Ben al vast een inktvis gaan kopen...

Misschien moet ik toch efkes wachten tot ik mijn Malossieke heb...

Dan kan ik met één hand gas geven en met de andere "inkvis zwaaien"...

Weer een voor deel van "geen" versnellingen dus...

Misschien een idee voor de Oysterbank run?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Idem. Had een witte in bestelling, maar toen ik een paar weken geleden de blauwe zag, ben ik van idee veranderd - erg knappe kleur. De blauwe is gisteren toegekomen, alleen zitten de papieren nog ergens in t Gentse postsorteringscentrum - wegens staking :(

D.

@ Kokske

Ik ben ook gesmolten voor het mooie midnight blue.

Goeie keuze!

Link naar reactie

Zit me suf te piekeren over blauw of zwart voor de PX...

Tot deze namiddag was het nog 90% blauw, alleen was er toen nog geen sprake van valbescherming, en zelfs als ik enkel het chroom op het voorspatbord en de billen neem lijkt me dit nu toch plots beter te staan met zwart. Komt nog is bij dat er een zwart exemplaar in stock is en de wachttijd voor de blauwe 2 à 3 weken bedraagt.

Aangezien ik nog nooit een blauwe PX in t'echt heb gezien vroeg ik mij af of er mensen uit groot Leuven zijn waar ik hiervoor terecht kan... kwestie vd knoop te kunnen doorhakken.

TX

F

Link naar reactie

Persoonlijke mening: Ik vind zwart voor een standaard PX te sportief. Tenzij je whitewall banden monteerd dan veranderd het zwart weer in klassiek. Misschien dat met alleen valbescherming alles er ineens zeer acceptabel uit ziet. Chroom kan iets maken of breken. Als ik de keuze heb tussen blauw en zwart, is het blauw. Ik zie het fonkelende frisse metallic blauw al voor me. Maar ik rijd dus op een zilvergrijze PX, dat was de mooiste van de vier beschikbare kleuren op dat moment. Omdat dus de cremekleurige niet meer te leveren was. EN DE KLEUR CREME IS VOOR MIJ ECHT HET ABSOLUTE EINDE !! (dit meen ik dus echt)

Ik hoop dat ik je niet in de war heb gebracht.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

Op deze laatste (gesloten) vraag kan ik alleen maar 'ja' antwoorden Paul :-)

Moest creme nog bestaan zou ik ook niet twijfelen. Maar ja, die whitewall banden komen er zeker ook, misschien na slijtage vd standaardexemplaren want de garage sprak me van Continentals die 80 EUR/stuk meer kosten en aangezien ik initieel zelfs niet de bedoeling had om nieuw te kopen, ...

Heb zonet nog naar foto's van Kim haar wesp gekeken en dat ziet er dus ook heel goed uit, alleen stel ik me de vraag hoe het oogt met chroom.

Link naar reactie

Die blauwe met alles erop en eraan qua chroom, witte banden, bruin zadel is echt vet. Hij staat bij Staar in de etalage en zal naast de crémekleurige een klassieker worden! Ik was ook aan't twijfelen maar mijn eerste gedacht was de zwarte en tis daarbij gebleven. Wel heb ik er whitewhalls, een zwart zadel en een chromé koplampkapke opgezet. Zo is hij echt retro...

Link naar reactie

Wel, daar haal je nu waarschijnlijk de bron van mijn twijfel aan, het standaard zadel op de blauwe. Ik denk dat ik maar eens naar Staar trek om die blauwe mét bruin zadel in het echt te bewonderen want ik kan maar geen beslissing nemen.

Het is een luxeprobleem, maar af en toe mogen die er ook is zijn... :-)

Link naar reactie

B-MAN, reuzebedankt voor de tip! Deze namiddag dus naar Staar geweest en de kogel is door de kerk.

Het wordt dus een blauwe met bruin zadel en een 150cc ipv 125. De witte banden en het chroom zal dan in een later stadium volgen, als de financiën het toelaten...

Verder nog ter info, met de PX 125 zou het naar schatting vanaf juli gedaan zijn, PX 150 zou het nog iets langer rekken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...