Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rit Leopoldsburg en omstreken door Squadra Veloce


tigrotto

Aanbevolen berichten

Helaas pindakaas Anne... Ik ga volgende week al naar Leopoldsburg voor het Dirty Devils/Vulcan weekend. Ik ga dus passen voor deze rit anders is het bijna 2x hetzelfde. Allez dat zal wel niet zo zijn maar om nu 2x achter elkaar naar dezelfde kant op te rijden... Misschien andere zielen van VCA die wel willen gaan, maar tot nu toe nog niet veel reactie hé :-(

Link naar reactie

Hello gasten

Kwil jullie plannen niet bederven, maar als je in de agenda van Squadra Veloce kijkt zie je dat die mensen dit ritje organiseren voor hun leden, m.a.w. volgens mij is dat gene ride out zoals hun jaarlijkse bloesemrit.

Ze hebben ook gene flyer op't forum geplaatst hé.

Jammer, maar ik respecteer dat wel. Het is ook niet vanzelfsprekend om telkens met meer dan 100 de baan op te gaan hé, laat staan even "iets" gaan drinken.

Link naar reactie

Ik denk dat dit soort ritjes meer en meer gaan komen, de georganiseerde ritten van clubs trekken enorm veel volk en men kan het alleen maar toejuichen dat de vespa liefhebbers door gans belgie zo hecht zijn, maar organistorisch is dat niet meer te doen. De vespa en de georganiseerde ritten zijn zo populair in belgie dat ze wel eens tenonder zouden kunnen gaan aan hun eigen succes.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...