Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuw op het forum


Margaux

Aanbevolen berichten

Hellow,

Mijn naam is Margaux, ben nieuw hier op het forum, heb zelf een vespa 50cc. Heb hem al een tijd, denk bijna aan jaar...

Men broer vondt dat het tijd was om een profiel aan te maken, dus bij deze here I am!

grts

Margaux

Link naar reactie

Aangezien ik hier eerst was behou ik me het recht van mij 'origineel (niet marginaal) margauxke' te noemen. Ik ben zoals de eerste Vespa's en jij bent ja euh minder origineel, de nieuwe reeks =P

Welkom op het forum, naamgenoot!

Link naar reactie

allé carlosi jij mag jezelf weer gelukkig prijzen...mooi,mooi zo !!!

even een vergissing mijnentewege daar die " tot ziens " voor ves-PIS-ta was bedoeld...

nogmaals excuses...

Link naar reactie

@ marginaal margeauke...oeps die banner nog steeds niet in je bezit...maar ja ...je kon dan ook zo moeilijk afstand doen van HERO-dries hé...de ruil was nogthans heel duidelijk en simpel : de banner voor HERO-dries...

tsssssssss en nu zo reageren, niet écht de mooiste kant van je marginaal margeauke.

dus nicknames of ni , je blijkt je naam dus toch eer aan te doen net als HERO-dries die wederom slaagt en ik die daar weer gretig (mis- ) bruik van maakt !!!

gegroet aan ieder of zoals we zeggen...tjau

Link naar reactie

geen msn wegens een gates-complex...den bill is ni écht m'n ding...

laat alstublieft iets weten want een drink in DE koekestad moet kunnen...

ik mail je m'n gsm

morgen moet ik een gl'eke gaan kopen

Link naar reactie

schelmkes mobile is onderwege

@ carlitos...u wens is mijn...

studentekes..t'is wel iets om te drinken hé want schoenen daar ben ik al blut aan...drie kindjes is drie paar schoentjes aan gemiddeld 80 eurokes/paar en dat voor één seizoeneke...tja , alles voor de kinders hé

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...