Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuw op het forum


Margaux

Aanbevolen berichten

de handel mee op de vespa ???????????

één je doet dat enkel met een artbeqske én 2 ,enkel als je een retrokoffertje meezeult vermits er dan twee glazen bij kunnnen !!!

ni dus !!!

fokske ik bel u zondag maar heb wel vergadering van drie tot vijf en ben dan pas om zes uur thuis...

bedankt voor de hans liberg...is zéééééér gesmaakt...

nog geen HERO-dries aan de haak gehad...ook carlito's way is ondoorgrondelijk...

Link naar reactie

HERO-dries mag vreemde dingen doen zoveel ie wil als het maar niet met marginaal margeauke is !!!!

dries heeft af-gesmsd en houd het op een andere keer...zelf was ik van plan om eerder s'avonds te komen...

bel nog wel...als ik het mobieltje heb van carlito's way...

tjau

Link naar reactie

@Dries: No prob, man, geen bericht gekregen maar dat maakte niet uit, we zijn op 't goedvallend uit toch gegaan. We hebben met de Vespa gereden, iets gedronken en gingen toch naar het boekenfestijn in het Bouwcentrum, 10 min verder.

En daarbij, als rasechte Antwerpenaar kun je er toch niets tegen hebben om in Den Engel op zondag iets te gaan drinken... dit hoort in elke opvoeding te zitten en een verplicht vak op school te zijn, Den Engel. En vroeger ook De Muze.

Tot ne volgende!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Roger is toch de zaakvoerder hé? Een paar maanden geleden is "Fonske", ondertussen 102 jaar dacht ik en eigenlijk deel van het meubilair, overleden. Voor wie zijn weg weet in Den engel: hij had zijn vaste zitplaats onder aan de linkerkant. De laatste jaren brachten ze hem vanuit het rusthuis 2 x per week naar 't café.

Link naar reactie

Yep, Roger is of was de zaakvoerder, meer weet ik niet.

En Fonske zat daar vroeger alle dagen, en in zo goed als elk item dat ooit op tv of het nieuws is geweest over Den Engel, zat Fonske ongeveer in, als ik me niet vergis. Maar, 't is nie meer zoals vroeger. Toen zat zowat de hele gemeenteraad en de burgemeester regelmatig in de kroeg, en werden ook daar de nodige (legale en ook minder legale) afspraken gemaakt. En daar hing de schepen aan den toog met nen dopper samen te luisteren naar nen advocaat die één of ander wild verhaal stond te vertellen. JaJa, Bialetti zal dat ook nog wel weten...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Niet enkel een dopper/diplmomaat. Met burgemeester/gemeenteraad volgen meestal ook een aantal "strontvliegen", maar tegenwoordig heeft "de patrick" niet zo graag meer dat ze daar komen. Desondanks, na de foto van Peter te zien zou ik nog wel eens ter plaatse wilen afspreken, op een nader te bepalen dag en uur. Want zeg nu zelf , twee vespa's en op de achtergrond zwaar moto geweld, omgekeerd zou veel mooier zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...