Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Weerbericht : 't blijft Vespaweer:


Koala2

Aanbevolen berichten

Van KMI :

"Voorspellingen voor vanavond, volgende nacht en morgen woensdag

Vannacht wordt het gedeeltelijk of lichtbewolkt. Het blijft zacht met minima tussen 9 en plaatselijk 14 of 15 graden. De wind is meestal zwak en later soms matig uit veranderlijke en later uit zuidoostelijke richtingen.

Morgen wordt het opnieuw een uitzonderlijke warme dag met veel zon en soms hoge wolkensluiers of stapelwolken in het binnenland.

Maxima tussen 25 en 30° maar tussen 21 en 26° in de kuststreek.

De wind is zwak veranderlijk of matig uit zuid tot zuidoost ruimend in de loop van de namiddag en avond naar het noordwesten over het westen van het land.

's Avonds blijft het nog aangenaam warm en gedeeltelijk bewolkt met, rond 20h, nog temperaturen tussen 20 en 25° in het binnenland maar tussen 14 en 19° in West-Vlaanderen.

's Nachts wordt het licht bewolkt of helder met minima tussen 9 en 14°.

De wind waait zwak of matig uit noordelijke richtingen over het westen en uit oost tot zuidoost over het oosten van het land.

Vooruitzichten voor donderdag tot zondag

Van donderdag tot en met maandag blijft het weer zonnig en zeer warm voor de tijd van het jaar met maxima tussen 18 en 23° in de kuststreek en tussen 24 en 29° in het binnenland. De wind zal uit oostzuidoost tot oostnoordoost waaien maar aan de kust wordt dat meestal noordnoordoost."

Awel 't kan mij ni schelen da mijn scherm er nog ni is.

Link naar reactie

Der is nikske mis met Sabineke, heb daar ooit nog mee in dezelfde duikclub gezeten, en der is ook nikske mis met Frankske. Alleen, om de één of andere reden klopt da meestal nie echt in detail. Daarom dat ik zelf heb leren de kaarten te interpreteren, vooral wind en richting en fronten, zodat ik met goeie info kan varen en nu ook rijden.

Enne, dan zullen we eerst een pastiske (vieruurtje) nemen en dan die Lambrusco!

Goe plan, man!

Link naar reactie

Daar juist een "donderwolk" gespot in Edingen. Direct mijn buske "tahiti shower" gaan halen, kleren uit en tap...tap...tap...tap...tap..tap..tap.tap.tap in de tuin gaan zitten wachten... t'Zal voor morgen zijn, de wolk is doorgetrokken richting Antwerpen.

Link naar reactie

@Sir John en Quick: allee, kzalt is uitleggen, als het goe weer is, blakke zon dus, is er meestal nie veel wind en dan gaan we Vespa rijden. Met bewolkt weer, warm of koud, staat er meestal een lekker windje, >= 3 à 4 bft, en dan gaan we zeilen. Best of both worlds! Life cán be beautiful!!! :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...