Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zou ik pinkers op mijn V50N kunnen plaatsen ?


mjerome90

Aanbevolen berichten

Hey iedereen !

Voor zoveel ik heb gereden met een Vespa vind ik het meest lastige om ergens af te slaan. Op mijn wesp staan er namelijk geen pinkers wat tot ergernis en onbegrip van alle o zo verdraagzame automobilisten leidt. Mijn arm uit steken vind ik niet passen bij de stijl van een Vespa en voor gewoon te stoppen heb ik het lef niet.

Verlos me dus, en zeg eens, kan ik pinkers op mijn vespa monteren ?

Alvast bedankt ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Profıcıat Margaux.

Met speıgel en pınkers. Ge zıet meer! en de anderen zıen duıdelıjk wat uw bedoelıng ıs! Dat geeft een veılıg gevoel. De Hella pınkers ıs het eenvoudıgst en schaadt het model nıet.

Steek voorlopıg lıever je hand uıt ınplaats van je voet. Dıt teken ıs bıj mottards "elkaar groeten" en ıs dus verwarrend.

René

Link naar reactie

En niemand heeft uitgelegd HOE je die pinkers zou moeten monteren en laten werken.

Hoe gemakkelijk of moeilijk het gaat hang onder meer toch ook af van je type vliegwiel (aantal bobijnen)? Kwestie van bedrading en zo. Zo simpel is het niet denk ik.

Of heeft er iemand het al GEDAAN (op een 50N, met originele elektricititcittiteit)?

Link naar reactie

Dag allemaal

Voor iemand die enige noties heeft van elektirciteit is het aansluiten/plaatsen van pinkers, op gelijk welke Vespa, een fluitje van een cent.

Moest hij of zij toch problemen hebben ben ik altijd bereid te helpen.

Rene

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...