Ga naar inhoud
Vespaforum.be

puzzelrit : nen dikke merci voor de VCA


schelmke

Aanbevolen berichten

heel erg bedankt voor de fijne puzzelrit...

toffe mensen en vespa's , mooie locaties en een warme welkom

een pluim ( niet in het achterste !! ) voor zulk een goed georganiseerd evenement

bedankt geert voor de mooie foto-surprise...

merci renoreetje en de vespaclub couvin voor de collegaliteit

merci erix-niks voor u glimlach...

één min-puntje...we hebben marginaal margauke gemist en ook een beetje 'hero' dries !!!

img1508ey4.th.jpg

Link naar reactie

bedankt aan iedereen voor de talrijke opkomst

wat betreft de fotosurprises, er zijn er nog enkelen die hun foto niet zijn komen afhalen.

@ Pieter Verhoeven, Sir JohnLuke, en Bob en Ann, digitaal heb ik jullie foto wel dus blijkbaar is er iets misgegaan bij het ontwikkelen. De foto's worden in ieder geval bezorgd

Link naar reactie

Dit was af!

Bedankt voor dit organisatorisch hoogstandje; de ontvangst, de wegkaart, de rit, de verrassingen (lekkers en foto), heerlijke BBQ...

En natuurlijk het leuke gezelschap maakte alles compleet.

Vanaf nu elke maand puzzelrit.

Ps:Sterkte aan het koppel met het ongeluk.

Link naar reactie

Thanks Schelmke om ons niet te vergeten !

Ik wil zeker binnenkort is meegaan met een rit, maar zoals ik al zei, ik heb geen idee met welke ik zou kunnen meegaan.. We zien wel.. Onze 'hero' en ik waren gisteren echter ook een tochtje met de Vespa gaan maken, en hebben onderweg ergens gepicknickt.

Ergens in de middle of nowhere in een grasveld.. En al die auto's aan het staren haha !

Wel een minpunt: op vijf kilometer van mijn thuisbasis is mijn vitessekabel ineens afgegaan... En dat op de grote baan ! Gelukkig waren er mensen met een remork in de buurt en voor 10 € waren we thuis met Vespa ! We zijn die mensen onderweg nog is kwijt geraakt...

We hebben weer een avontuur beleeft dus !

Groetjess !

Link naar reactie

@ geert,kun je die van mij ook eens doormailen?

cremekleurige vespa GL

gr nico

Link naar reactie

het was inderdaad bangelijk goe en voor da koppel van de val ook van ons veel beterschap gewenst. wij gingen in e vorige editie onder uit maar zeker nie opgeven. allee merci voor alles en tot vrijdag op de club avond ;-)

Link naar reactie

en ik antwoordde alleen maar, kben ni kwaad op u of zo zenne, ge moogt nog alrijd blijven ;-)

we hebben gisteren op de kroegavond van de vca trouwens iemand gezien die op u trok, vraag maar aan foxke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...